Witam. Mam statystyki że około 20% płatności nie finalizują się. Zebraliśmy feedback od klientów, mają problem z opłatą, nie przekierowuje na nią czy jest jakiś błąd na stronie. Pytanie, z czym to jest powiązane? Mam podobne statystyki cały czas odkąd zacząłem używać ten system opłat. Około 10-20% opłat nie są finalizowane na PayU, w czym może być problem? Strona www.dushkacosmetics.pl (prośba nie testować opłaty żeby nie tworzyć problemy na magazynie w wysyłkach, lub jeżeli testować to wszystkie pola wypełnić jako test oraz w uwagi też dodać TEST). Może to jest powiązane z tym że część klientów zamawiają przez przeglądarkę na telefonie? Dziękuję za pomoc.
@zhekaxxs tutaj sugeruję skontaktować się bezpośrednio z naszym działem poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie pod numerem 504 502 500 wewnętrzny 3.