Szukam pomysłu na rozwiązanie problemu jak w temacie. Założyłem sklep na Facebooku przez aplikację w panelu administracyjnym, wszystko działa tak jak w sklepie Click Shop za wyjątkiem płatności przez Payu. Płatność PayPal działa poprawnie, natomiast Payu dochodzi do momentu przejścia do płatności i wiesza się. Pomoc home.pl podała informację, że przyczyną jest blokowanie przez Facebook. 1. Czy jest możliwość przekierowania płatności z Facebooka na stronę sklepu Click Shop na home.pl tak jak w sklepie samodzielnie zakładanym na Facebooku? 2. Lub poinformowanie kupujących, że płatność Payu na Facebooku nie działa, ale tak żeby tej informacji nie było na zwykłym sklepie? 3. Inne pomysły jak rozwiązać problem ze sklepem Facebook, bo nie chcę rezygnować z Payu? Będę wdzięczny za podpowiedzi.
@Marian przepraszamy za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Najlepszym rozwiązaniem w tym wypadku będzie dodanie informacji (przed kliknięciem w przycisk przekierowujący do PayU), że w przypadku dokonywania zakupu przez FB płatności należy dokonać otwierając e-mail z potwierdzeniem zamówienia. W tej wiadomości należy kliknąć w podgląd zamówienia w sklepie, a potem przycisk opłać