1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Pole plik w wariantach produktu

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika huskyobrazki, 5 Maj 2016.

  1. huskyobrazki

    huskyobrazki Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Witam. Mam problem z polem plik w wariantach produktu. Nigdzie nie znalazłem opisu tego pola a przydałby mi się w sklepie lecz nie mogę sprawić by działał. Gdy dodam go do wariantów i próbuje wgrać przez niego plik nic się nie dzieje. Plik wgrywa się bez końca. Dodatkowo nie ważne czy pole jest obowiązkowe czy nie, czy dodam plik czy nie, sklep i tak przesyła plik którego nie ma, a przynajmniej próbuje to zrobić. Co należy zrobić by klient mógł przesłać plik lub kilka plików dzięki temu polu? Proszę o pomoc.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Odpowiedzią na pytanie co należy zrobić, jest oczywiście: dodać plik :) Tak to pole służy do przesyłania plików do zamówienia, np. koszulka z własnym nadrukiem. I potwierdzam także że plik ładuje się w nieskończoność, dlatego już przekazałem ten "problem" do weryfikacji. Dam Ci znać jak tylko uzyskam odpowiedź o rozwiązaniu tej kwestii.

    Btw. uzupełnimy dokumentację, dzięki za sugestię.
     
  3. huskyobrazki

    huskyobrazki Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Ok w takim razie czekam na rozwiązanie.;)
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @huskyobrazki temat zgłoszony do wyjaśnienia z programistami, więc czekamy do jutra. Tylko informuję.
     
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @huskyobrazki cytuję odpowiedź od kierownika:

    "Konfiguracja -> Sprzedaż -> Zakupy opcja ‘Dodawanie do koszyka’ – tutaj wybierz inną opcję niż ‘nie odświeżaj strony, wyświetl komunikat potwierdzenia’. Zgłosiłem wczoraj temat, poprawka będzie w najbliższej aktualizacji."

    Więc pisząc wprost, zmieniasz albo czekasz :) Aktualizacja jest "dopinana" w tej chwili, niebawem będzie testowana, z doświadczenia obstawiam przynajmniej kilka tygodni do wdrożenia.
     
  6. Czapeiro

    Czapeiro Nowicjusz

    Wiadomości:
    23
    Docenione treści:
    0
    Witam

    Mam taki sklep, który wymaga wgrania pliku projektu przez klienta do zamówienia. Zrobiłem metodę wgrywania pliku jako wariant i po wgraniu i dodaniu do koszyka wywala taki błąd.

    Wiadomość ze sklepu
    Błąd podczas dodawania produktu do koszyka.

    Jak można to obejść?
     
  7. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
  8. Czapeiro

    Czapeiro Nowicjusz

    Wiadomości:
    23
    Docenione treści:
    0
    Witam

    Chciałbym się dowiedzieć czy można zrobić wgrywanie pliku przez klienta jako wariant? Z widoku szczegółów produktu mam listy rozwijane(pola wyboru) np. gramatura, ilość itd. i na końcu dałem opcję wgraj plik. Po wgraniu pliku i próbie wrzucenia zamówienia do koszyka wywala błąd, że nie może tego wykonać.

    Jak to ugryźć? zależy mi na opcji dodawania przez klienta pliku gdyż jest to silnie związane z moją branżą. Może np obejść to tak, że plik wgrywany byłby dopiero z poziomu koszyka (po wybraniu opcji - mam projekt z poziomu produktu).
     
  9. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @Czapeiro odpowiedź jest wskazana wyżej. "Konfiguracja -> Sprzedaż -> Zakupy opcja ‘Dodawanie do koszyka’ – tutaj wybierz inną opcję niż ‘nie odświeżaj strony, wyświetl komunikat potwierdzenia’. Zgłosiłem wczoraj temat, poprawka będzie w najbliższej aktualizacji."

    Więc pisząc wprost, zmieniasz albo czekasz :) Aktualizacja jest "dopinana" w tej chwili, niebawem będzie testowana, z doświadczenia obstawiam przynajmniej kilka tygodni do wdrożenia.
     
  10. Czapeiro

    Czapeiro Nowicjusz

    Wiadomości:
    23
    Docenione treści:
    0
    A to taki myk :D a ja się dziwie gdzie mój temat zniknął :D spróbuję tego sposobu, jeśli nie podziała to poczekam :) dzięki!

    PS.
    Gdzie wgrywane pliki są zapisywane? Chciałbym je szybko odnaleźć.
     
  11. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Pliki widoczne są tylko w szczegółach zamówienia.
     
  12. michalhockey

    michalhockey Opiekun

    Wiadomości:
    174
    Docenione treści:
    44
    @Grzesiek To rozwiązanie nie działa w moim przypadku - mam ustawiony komunikat, o którym wspomniałeś wyżej a na karcie po dodaniu produktu cały czas kręci mi się zębatka i napis "Trwa wgrywanie pliku".

    EDIT1:
    Dodam, że wcześniej to działało...

    EDIT 2:
    Nawet, jeśli ustawię wymagalność w przypadku wariantu PLIK na opcję "NIE" to po ustawieniu odpowiedniego kubka bez załączania pliku i tak pojawia się zębatka z tekstem "Trwa wgrywanie pliku"...

    EDIT 3:
    Moja wina, źle przeczytałem to co napisałeś, którą opcję lepiej nie zaznaczać, jeśli ma działać... Sorry z góry za problem :)
     
    Ostatnia modyfikacja: 17 Maj 2016
  13. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Zamiast odpisać, to kliknąłem Edytuj i już chciałem Edit 4 dopisać heheh.... to co działa?
     
    michalhockey lubi to.
  14. Czapeiro

    Czapeiro Nowicjusz

    Wiadomości:
    23
    Docenione treści:
    0
    U mnie działa, a pliki są widoczne w szczegółach zamówienia wysyłanych na maila.
     

Poleć forum znajomym