Mam taki problem, korzystamy z kalendarza google w firmie i dla jednej osoby, która posiada konto korzystające z poczty leżącej na Home.pl nie przychodzą powiadomienia jeśli zostanie utworzone mu zadanie w kalendarzu, dostaje on info o treści: -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Temat: Delivery Status Notification (Failure) Data: Thu, 30 Jul 2015 06:04:31 +0000 Nadawca: Mail Delivery Subsystem <mailer-daemon@google.com> Adresat: 3br65VQ4SAIUy.wrn5npux51tryuj2rw3vor2wn11.yu@calendar-server.bounces.google.com Delivery to the following recipient failed permanently: adres email Technical details of permanent failure: Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain platinumfitness.pl by platinumfitness.pl. [62.129.218.253]. The error that the other server returned was: 554-5.7.1 The following recipients rejected the message originator <adres email> due to forgery recognition: 554-5.7.1 adres email 554 5.7.1 Please verify your e-mail application settings ----- Original message ----- DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=google.com; s=20120113; h=mime-version:reply-to:sender:auto-submitted:message-id:date:subject :from:to:content-type; bh=fKagJvwq0g/JcLxBEIN1PLzATa/D8+XiETSxo7xPGvU=; b=ZBd/P2dB7G1qQKAl0P7YmYq9qN4xdgCmvggyl3G9uLbVLaDn4BddIeXkcgz4DUYBth +VS6QB+APQzR6+tcdTk/NUAVz9HmoL5xyTZRovy2voBPRBR8OB6NsnFnyBnOmXHkRKN2 IkYaDJIUzmMOm/V0fjJVEdvHQ98Bu76Udqg/lJOBsw01vrOAb4u6tIWB5If09PWaBszv f7uyKeRKTZ8yGFPHg0F74LCeOVYpTAszs/mO5cDfGYKdnBG1ng6VPWE2XxOasKgzaLE9 EQBzlTHRe57j4hc+IBODHfwDLoVK0xp/Tw+dntgmzOSfRVCPsEz7fIsq/ekEMWWb+U9J lunA== MIME-Version: 1.0 X-Received: by 10.113.3.8 with SMTP id bs8mr15582793lbd.23.1438236270857; Wed, 29 Jul 2015 23:04:30 -0700 (PDT) Reply-To: adres email Sender: Kalendarz Google <calendar-notification@google.com> Auto-Submitted: auto-generated Message-ID: <001a113495e00714d1051c117a09@google.com> Date: Thu, 30 Jul 2015 06:04:30 +0000 Subject: =?ISO-8859-2?Q?Wst=EApnie_zaakceptowano=3A_Gordon_=2D_pod=B3oga_na_b=B3ysk?= =?ISO-8859-2?Q?=21_=2D_czw=2E_30_lip_2015_08=3A05_=2D_09=3A05_=28biuro=40platinumfitness=2Epl?= =?ISO-8859-2?Q?=29?= From: adres email To: adres email Content-Type: multipart/mixed; boundary=001a113495e00714b4051c117a08 Użytkownik adres email być może weźmie udział w wydarzeniu. Tytuł: tytuł zadania Kiedy: czw. 30 lip 2015 08:05 - 09:05 Warszawa Kalendarz: adres email Kto: * imienazwisko- organizator * adres email Zaproszenie z Kalendarza Google: https://www.google.com/calendar/ Wiadomość ta została wysyłana do Ciebie na adres adres email, ponieważ posiadasz subskrypcję na otrzymywanie powiadomień odpowiedzi na zaproszenia w kalendarzu adres email. Aby zrezygnować z otrzymywania tych e-maili, zaloguj się na https://www.google.com/calendar/ i zmień ustawienia powiadomień dla tego kalendarza. Jeśli przekażesz dalej to zaproszenie, każdy z jego odbiorców będzie mógł zmodyfikować Twoją odpowiedź. Więcej informacji na stronie: https://support.google.com/calendar/answer/37135#forwarding --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pousuwałem tylko maile z tej wiadomości. Na skrzynki pocztowe leżące na innych serwerach powiadomienia przychodzą bezproblemowo i problemów nie mamy (korzystamy z poczty leżącej na serwerach 4ch innych firm hostingowych), problem mamy tylko i wyłącznie z poczta leżącą w Home.pl. Co zmienić, aby powiadomienia przychodziły bezproblemowo ?. Oprócz zmiany serwera home oczywiście
Ale jest to mailer demon z googla nie ma nic wspólnego z kontem na home to wygląda tak jakby google wysyłało to zaproszenie nie na home, a na konto mailowe u siebie Chyba, że ta osoba ma z home przekierowanie na inne konto na google
Kod: 554 5.7.1 Please verify your e-mail application settings Szukałbym rozwiązania w ustawieniach adresów e-mail w aplikacji, tak jak sugeruje komunikat. @gielo2 Potrzebowali byśmy więcej informacji o tym jak przeprowadzana jest wysyłka. Myślę, że rozwiązanie najszybciej znalazłbyś na stronach pomocy Google lub na ich forum. Nie mam większego doświadczenia z kalendarzem Google. Więcej informacji na temat usług Google możesz znaleźć na ich stronach pomocy: Wskazówki dla nadawców wiadomości zbiorczych.
a no właśnie, faktycznie, jeszcze co ważne Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain nie oznacza, że problem jest po stronie home. Ale z drugiej strony jeśli byłaby konfiguracja nie poprawna to nikt by nie dostał wiadomości, jednak idąc dalej jest taka dziwna akcja, którą ja mam podobnie: Miałem kiedyż aplikacje google pod domeną, ale domenę przeniosłem na home i mimo, że przeniosłem i nic nie kieruje na google to dalej mogę z tamtąd wysyłać emaile z domeny i idą do wszystkich tylko nie na serwer home ja wiem, że to nie jest problem google bo wiem jak wysłać maila z domeny nie mając w niej adresu, ale chodzi o sam fakt. Trzeba przejrzeć wszystkie ustawienia konfiguracji i/lub ewentualnych przekierowań poczty.