1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

powiadomienia z Kalendarza Google (mailer deamon z google na skrzynkę w home)

Dyskusja w 'Poczta home.pl' rozpoczęta przez użytkownika gielo2, 30 Lipiec 2015.

  1. gielo2

    gielo2 Asystent

    Wiadomości:
    146
    Docenione treści:
    18
    Mam taki problem, korzystamy z kalendarza google w firmie i dla jednej osoby, która posiada konto korzystające z poczty leżącej na Home.pl nie przychodzą powiadomienia jeśli zostanie utworzone mu zadanie w kalendarzu, dostaje on info o treści:

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Temat: Delivery Status Notification (Failure)
    Data: Thu, 30 Jul 2015 06:04:31 +0000
    Nadawca: Mail Delivery Subsystem <mailer-daemon@google.com>
    Adresat: 3br65VQ4SAIUy.wrn5npux51tryuj2rw3vor2wn11.yu@calendar-server.bounces.google.com


    Delivery to the following recipient failed permanently:

    adres email

    Technical details of permanent failure:
    Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain platinumfitness.pl by platinumfitness.pl. [62.129.218.253].

    The error that the other server returned was:
    554-5.7.1 The following recipients rejected the message originator <adres email> due to forgery recognition:
    554-5.7.1 adres email
    554 5.7.1 Please verify your e-mail application settings


    ----- Original message -----

    DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed;
    d=google.com; s=20120113;
    h=mime-version:reply-to:sender:auto-submitted:message-id:date:subject
    :from:to:content-type;
    bh=fKagJvwq0g/JcLxBEIN1PLzATa/D8+XiETSxo7xPGvU=;
    b=ZBd/P2dB7G1qQKAl0P7YmYq9qN4xdgCmvggyl3G9uLbVLaDn4BddIeXkcgz4DUYBth
    +VS6QB+APQzR6+tcdTk/NUAVz9HmoL5xyTZRovy2voBPRBR8OB6NsnFnyBnOmXHkRKN2
    IkYaDJIUzmMOm/V0fjJVEdvHQ98Bu76Udqg/lJOBsw01vrOAb4u6tIWB5If09PWaBszv
    f7uyKeRKTZ8yGFPHg0F74LCeOVYpTAszs/mO5cDfGYKdnBG1ng6VPWE2XxOasKgzaLE9
    EQBzlTHRe57j4hc+IBODHfwDLoVK0xp/Tw+dntgmzOSfRVCPsEz7fIsq/ekEMWWb+U9J
    lunA==
    MIME-Version: 1.0
    X-Received: by 10.113.3.8 with SMTP id bs8mr15582793lbd.23.1438236270857; Wed,
    29 Jul 2015 23:04:30 -0700 (PDT)
    Reply-To: adres email
    Sender: Kalendarz Google <calendar-notification@google.com>
    Auto-Submitted: auto-generated
    Message-ID: <001a113495e00714d1051c117a09@google.com>
    Date: Thu, 30 Jul 2015 06:04:30 +0000
    Subject: =?ISO-8859-2?Q?Wst=EApnie_zaakceptowano=3A_Gordon_=2D_pod=B3oga_na_b=B3ysk?=
    =?ISO-8859-2?Q?=21_=2D_czw=2E_30_lip_2015_08=3A05_=2D_09=3A05_=28biuro=40platinumfitness=2Epl?=
    =?ISO-8859-2?Q?=29?=
    From: adres email
    To: adres email
    Content-Type: multipart/mixed; boundary=001a113495e00714b4051c117a08

    Użytkownik adres email być może weźmie udział w
    wydarzeniu.

    Tytuł: tytuł zadania
    Kiedy: czw. 30 lip 2015 08:05 - 09:05 Warszawa
    Kalendarz: adres email
    Kto:
    * imienazwisko- organizator
    * adres email


    Zaproszenie z Kalendarza Google: https://www.google.com/calendar/

    Wiadomość ta została wysyłana do Ciebie na adres adres email,
    ponieważ posiadasz subskrypcję na otrzymywanie powiadomień odpowiedzi na
    zaproszenia w kalendarzu adres email.

    Aby zrezygnować z otrzymywania tych e-maili, zaloguj się na
    https://www.google.com/calendar/ i zmień ustawienia powiadomień dla tego
    kalendarza.

    Jeśli przekażesz dalej to zaproszenie, każdy z jego odbiorców będzie mógł
    zmodyfikować Twoją odpowiedź. Więcej informacji na stronie:
    https://support.google.com/calendar/answer/37135#forwarding

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Pousuwałem tylko maile z tej wiadomości. Na skrzynki pocztowe leżące na innych serwerach powiadomienia przychodzą bezproblemowo i problemów nie mamy (korzystamy z poczty leżącej na serwerach 4ch innych firm hostingowych), problem mamy tylko i wyłącznie z poczta leżącą w Home.pl. Co zmienić, aby powiadomienia przychodziły bezproblemowo ?. Oprócz zmiany serwera home oczywiście :)
     
  2. TheL

    TheL @Lider VIP Moderator forum

    Wiadomości:
    2 363
    Docenione treści:
    520
    Ale jest to mailer demon z googla :) nie ma nic wspólnego z kontem na home :) to wygląda tak jakby google wysyłało to zaproszenie nie na home, a na konto mailowe u siebie :D
    Chyba, że ta osoba ma z home przekierowanie na inne konto na google :D
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    Kod:
    554 5.7.1 Please verify your e-mail application settings
    Szukałbym rozwiązania w ustawieniach adresów e-mail w aplikacji, tak jak sugeruje komunikat.

    @gielo2 Potrzebowali byśmy więcej informacji o tym jak przeprowadzana jest wysyłka. Myślę, że rozwiązanie najszybciej znalazłbyś na stronach pomocy Google lub na ich forum. Nie mam większego doświadczenia z kalendarzem Google.

    Więcej informacji na temat usług Google możesz znaleźć na ich stronach pomocy: Wskazówki dla nadawców wiadomości zbiorczych.
     
  4. TheL

    TheL @Lider VIP Moderator forum

    Wiadomości:
    2 363
    Docenione treści:
    520
    a no właśnie, faktycznie, jeszcze co ważne Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain nie oznacza, że problem jest po stronie home.
    Ale z drugiej strony jeśli byłaby konfiguracja nie poprawna to nikt by nie dostał wiadomości, jednak idąc dalej jest taka dziwna akcja, którą ja mam podobnie:
    Miałem kiedyż aplikacje google pod domeną, ale domenę przeniosłem na home i mimo, że przeniosłem i nic nie kieruje na google to dalej mogę z tamtąd wysyłać emaile z domeny i idą do wszystkich tylko nie na serwer home ja wiem, że to nie jest problem google bo wiem jak wysłać maila z domeny nie mając w niej adresu, ale chodzi o sam fakt.
    Trzeba przejrzeć wszystkie ustawienia konfiguracji i/lub ewentualnych przekierowań poczty.
     

Poleć forum znajomym