Witam, upłynął mi termin ważności hasła do usługi e-nadawcy. Hasło zostało zmienione na stronie e-nadawca.poczta-polska.pl. Po zmianie hasła chciałem uaktualnić hasło w panelu sklepowym. Niestety po wpisaniu hasła otrzymuję komunikat "Okres ważności Twojego hasła do systemu eNadawca Poczty Polskiej upłynął. Hasło można zmienić w konfiguracji dostawy Poczta Polska." Próba zmiany hasła z poziomu panelu sklepu kończy się komunikatem jak powyżej plus "Hasło było zmieniane dzisiaj. Nie jest możliwa jego ponowna zmiana". Macie jakiś sposób, żeby rozwiązać problem?
Ręce mi już opadają, od piątku "przeklepuje" przesyłki do e-nadawcy. Czy ktoś ma lub miał taki przypadek? Na domiar złego po wyczyszczeniu cachu i zmianie hasła do e-nadawcy mam się nie logować do panelu sklepu. Konsultanci nic nie mogą zrobić, wysyłają tylko zgłoszenia do administratorów. Spróbowałem jeszcze raz wpisać hasło do e-nadawcy i o dziwo zaskoczyło. Tyle tylko, że wyskoczyła informacja o dacie wygaśnięcia hasła. W e-nadawcy mam ustawione stałe hasło, mam nadzieję, że za miesiąc nie będzie "powtórki z rozrywki".
Znalazłem Twoje zgłoszenie mailowe, ale nie mam żadnego komentarza dot. ostatniego zapytania. Temat podpiąłem już do właściwej osoby i pozostaje mi poprosić Cię jeszcze o cierpliwość.
Problem na chwile obecną jest rozwiązany. Wczoraj po ustawieniu hasła nie poinformowałem administratorów, że wszystko już działa i dzisiaj po południu ustawili mi stare hasło. O dziwo jednak wyczyszczenie cachu, reset hasła u enadawcy i ponowne wpisanie zadziałało. Tak czy inaczej dzięki za reakcję.
Cieszę się że jest ok, nie mniej sprawa jest nieco bardziej skomplikowana: PP wprowadziła nowy typ kont, które nie wymagają resetu hasła co 30 dni i nie są rozróżniane w API, które konto jest jakiego typu. Nie mamy tym samym informacji czy dane konto ma hasło bezterminowe czy 30-to dniowe. Gdyby API było poprawnie przygotowane, to na jego podstawie, nasz sklep (po drobnej poprawce) po prostu by połączył się i zaktualizował informacje. Tylko że tych informacji nie ma. Więc z jednej strony czekamy na aktualizację API po stronie PP, z drugiej, szukamy sami rozwiązania jak obejść problem, nie czekając na PP.