1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Problem z wpisaniem hasła w panelu sklepu do e-nadawca

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika chorg, 19 Luty 2016.

  1. chorg

    chorg Bystrzak

    Wiadomości:
    63
    Docenione treści:
    9
    Witam, upłynął mi termin ważności hasła do usługi e-nadawcy. Hasło zostało zmienione na stronie e-nadawca.poczta-polska.pl. Po zmianie hasła chciałem uaktualnić hasło w panelu sklepowym. Niestety po wpisaniu hasła otrzymuję komunikat "Okres ważności Twojego hasła do systemu eNadawca Poczty Polskiej upłynął. Hasło można zmienić w konfiguracji dostawy Poczta Polska." Próba zmiany hasła z poziomu panelu sklepu kończy się komunikatem jak powyżej plus "Hasło było zmieniane dzisiaj. Nie jest możliwa jego ponowna zmiana". Macie jakiś sposób, żeby rozwiązać problem?
     
  2. chorg

    chorg Bystrzak

    Wiadomości:
    63
    Docenione treści:
    9
    Ręce mi już opadają, od piątku "przeklepuje" przesyłki do e-nadawcy. Czy ktoś ma lub miał taki przypadek? Na domiar złego po wyczyszczeniu cachu i zmianie hasła do e-nadawcy mam się nie logować do panelu sklepu. Konsultanci nic nie mogą zrobić, wysyłają tylko zgłoszenia do administratorów.

    Spróbowałem jeszcze raz wpisać hasło do e-nadawcy i o dziwo zaskoczyło. Tyle tylko, że wyskoczyła informacja o dacie wygaśnięcia hasła. W e-nadawcy mam ustawione stałe hasło, mam nadzieję, że za miesiąc nie będzie "powtórki z rozrywki".
     
    Ostatnia modyfikacja: 24 Luty 2016
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Znalazłem Twoje zgłoszenie mailowe, ale nie mam żadnego komentarza dot. ostatniego zapytania. Temat podpiąłem już do właściwej osoby i pozostaje mi poprosić Cię jeszcze o cierpliwość.
     
  4. chorg

    chorg Bystrzak

    Wiadomości:
    63
    Docenione treści:
    9
    Problem na chwile obecną jest rozwiązany. Wczoraj po ustawieniu hasła nie poinformowałem administratorów, że wszystko już działa i dzisiaj po południu ustawili mi stare hasło. O dziwo jednak wyczyszczenie cachu, reset hasła u enadawcy i ponowne wpisanie zadziałało. Tak czy inaczej dzięki za reakcję.
     
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Cieszę się że jest ok, nie mniej sprawa jest nieco bardziej skomplikowana: PP wprowadziła nowy typ kont, które nie wymagają resetu hasła co 30 dni i nie są rozróżniane w API, które konto jest jakiego typu. Nie mamy tym samym informacji czy dane konto ma hasło bezterminowe czy 30-to dniowe. Gdyby API było poprawnie przygotowane, to na jego podstawie, nasz sklep (po drobnej poprawce) po prostu by połączył się i zaktualizował informacje. Tylko że tych informacji nie ma.

    Więc z jednej strony czekamy na aktualizację API po stronie PP, z drugiej, szukamy sami rozwiązania jak obejść problem, nie czekając na PP.
     

Poleć forum znajomym