Witam Mam problem z kopiami danych na kilku różnych komputerach przypisanych do różnych kont backupu. Wszystkie przypadki łączy komunikat: Czy to coś po Waszej stronie czy mam sprawdzić te kilka stanowisk bo jednocześnie na nich wszystkich coś walnęło? Pozdrawiam, miłego dzionka.
Potrzebuję identyfikator usługi oraz konkretny opis problemu, na czym on polega, a więc w jakich okolicznościach się pojawia. opis problemu wrzuć tu, być może się komuś przyda, a identyfikator usługi podeślij w wiadomości prywatnej. Chyba że zgłaszałeś to na BOK, to podaj numer sprawy.
Niestety, nie wiem wiele więcej, jestem dość daleko od komputerów, które mają ustawiony backup, od wczoraj dostaję tylko maile o niepowodzeniu wykonania kopii danych z kolejnych stanowisk w firmie. Wszystkie łączy właśnie problem z brakiem / uszkodzeniem jakiegoś certyfikatu / klucza. ID już wysyłam na privie. Dzięki, pozdrawiam.