1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Problem z zalogowaniem się do skrzynki e-mail

Dyskusja w 'Poczta home.pl' rozpoczęta przez użytkownika żółty, 5 Styczeń 2018.

  1. żółty

    żółty Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    1
    Witam forumowiczów i obsługę home.pl :)

    Od wczoraj mam problem z zalogowaniem się do jednej ze swoich skrzynek email. Wpisuję poprawne hasło - wyskakuje błąd. Zmieniam hasło w panelu administracyjnym, próbuje znowu - dalej błąd. Jaka może być przyczyna? Na drugie konto loguję się bez problemu. Zauważyłem, że w panelu administracyjnym w statusie usługi to konto jest nieaktywne, jednak gdy wejdę w konfigurację tego konta to status usługi jest aktywny. Dodaje screeny i proszę o pomoc.
    screen1.jpg screen2.jpg
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Widok który wskazałeś na screenie i status konta w widoku głównym wskazuje że konto nie jest aktywne. Przyczyną (w 99%) jest odpięcie domeny od serwera na którym podłączona jest domena. Zakładam że podpiąłeś domenę
    choczewskiutw.pl do innej usługi, np. serwera/kreatoraWWW/sklepu.

    W efekcie tego konto przestało być aktywne, ale nadal istnieje. Rozwiązaniem będzie np. przejście do konfiguracji konta i zmiana jego adresu (dokładnie pola domena) z choczewskiutw.pl na inną lub opcję we wszystkich domenach.

    W efekcie zalogujesz się do konta (max 1h odświeżania) adresem cds@inna_domena lub cds.serwer123456 / cds@serwer123456.home.pl (dla opcji we wszystkich domenach).

    Jeśli nadal chcesz korzystać ze starego adresu, należało by utworzyć takie samo konto na nowym serwerze do którego została podpięta domena. To też się przyda aby nie stracić poczty przychodzącej (nowej, np. w weekend). Stara poczta zostanie na starym koncie, wrócimy do niej.

    Na ten moment to wszystko. Sprawdź i daj znać czy udało Ci się zalogować. Jeśli tak, wróć i napisz co chciałbyś zrobić a ja (lub inni pracownicy) pomożemy Ci znaleźć optymalne rozwiązanie.

    btw. możesz oczywiście wrócić do konfiguracji domeny i przypiąć ją ponownie do starego serwera, wtedy konto znów będzie aktywne i dopiero wtedy porozmawiamy co dalej. Wybór należy do Ciebie.
     
  3. żółty

    żółty Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    1
    Dziękuję za szybką odpowiedź. To prawda - przypiąłem domenę do usługi clickweb i od tego momentu nie mogłem się zalogować. Udało mi się zalogować na starą pocztę po wybraniu opcji przypisania do wszystkich domen. Jeszcze nie uruchomiliśmy strony więc nie było żadnej poczty przychodzącej:) Utworzyłem nowe konto pod tą samą nazwą i domeną dla usługi kreatora clickweb. Cały czas jesteśmy w trakcie tworzenia strony więc może jeszcze będziemy potrzebować pomocy:) Na tę chwilę dziękuję bardzo za pomoc. Pozdrawiam
     

Poleć forum znajomym