1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Przedłużenie sklepu w home.pl - cena do negocjacji

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika prospeed, 5 Październik 2017.

  1. prospeed

    prospeed Praktyk

    Wiadomości:
    34
    Docenione treści:
    3
    Czy jest sznasa na uzyskanie rabatu ( chodzi mi o rabat a nie pseudo rabat) na przedłużenie usługi sklepu ? Za jakiś czas kończy mi się jeden sklep a w lutym 2018 drugi sklep. Zaproponowano mi rabat 5% czyli całe 74 zł !!
    Porównałem sobie ceny u konkurencji i stąd moje pytanie. Realnie patrząc na ceny to 5% rabatu to nie rabat.
    Ktoś ma jakieś spostrzeżenia na temat przedłużania usług i rabatów na nie ?
     
  2. Dominik

    Dominik Opiekun

    Wiadomości:
    176
    Docenione treści:
    27
    Negocjuj!

    Chociaż, z drugiej strony, 100 zł (netto)/miesiąc za utrzymanie źródła dochodu to nieduży wymiar kary (chyba, że sklepy to Twoje hobby, to inna sprawa). Koszt mniejszy niż czynsz stoiska na targu...
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @prospeed ofertę przygotowuje Biuro Obsługi Klienta. Jeśli otrzymana oferta nie spełnia Twoich oczekiwań, skontaktuj się z BOK lub prześlij wiadomość na formularzu kontaktowym.

    Cena podyktowana jest szeregiem usług jakie są świadczone w poczet Twojego sklepu, a na to składa się zarówno samo oprogramowanie, bezpłatne aktualizacje, pakiet dodatków, integracje, bezpłatne wsparcie, a dalej utrzymanie usługi hostingowej i co za tym idzie utrzymanie całej usługi, w tym kopie bezpieczeństwa, działanie hostingu, administratorzy, itp.

    Prywatnie porównywałem kiedyś oferty różnych firm i faktycznie, cenowo nie trudno znaleźć na rynku lepsze oferty. To samo dotyczy hostingu, jednak cena to początek góry lodowej jaką jest cała usługa i działania firmy. Dochodzą takie tematy jak to czy usługa jest utrzymywana na hostingu firmy, czy np. firma jest jedynie pośrednikiem korzystając z usług firm trzecich. Home.pl od początku istnienia opiera się o własne rozwiązania, dzięki czemu kontrolujemy co się dzieje z naszymi usługami i możemy szybko reagować. Twoje zgłoszenie jest analizowane zawsze przez naszych pracowników, a ewentualne działania mające na celu przywrócenie działania usługi, nadal są wykonywane przez nas samych.

    W perspektywie oferty gotowego sklepu internetowego, a sklepu tworzonego na zamówienie, obecne koszty jego przedłużenia są niewielkie. Oczywiście, Click Shop może być jedynym wydatkiem, ale też jednym z wielu (praca własnego administratora, przygotowanie własnej grafiki, nowe modyfikacje, itp.).

    Click Shop na tle konkurencji wyróżnia m.in. bezpieczeństwo - model w jakim świadczymy usługę (a który opiera się o w/w argumenty) powoduje jednocześnie, że wybierając Click Shop, wybierasz usługę, która jest zawsze online. Nie martwisz się o to, że ktoś Ci się włamie i całkowicie unieruchomi sklep.

    W skali miesiąca faktycznie wychodzi to około 100 zł, co przy końcowej cenie usługi na poziomie 1200 zł daje Ci nieograniczony dostęp do prowadzenia działalności w sieci. 5% upust przy takiej cenie i ofercie, jest więc zarówno ciekawą ofertą indywidualną jak i zezwoleniem na to, aby firma mogła nadal rozwijać go we właściwym kierunku i nie oszczędzać ani na usługach, ani na ich obsłudze.

    Wracając jednak do Twojego pytania, zgłoś to do BOK, powołaj się na ofertę konkurencji, wskaż produkt. Jestem pewny że pracownicy chętnie podejmą się sprawdzenia możliwości ofertowych jakie posiadają.
     

Poleć forum znajomym