1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Przekierowanie domeny na zewnętrzny hosting z zachowaniem adresu.

Dyskusja w 'Domeny' rozpoczęta przez użytkownika baniul4, 22 Marzec 2017.

  1. baniul4

    baniul4 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Witam wszystkich.
    Niedawno wykupiłem usługę domeny na portalu home.pl. Posiadam darmowy hosting na serwerze 000webhost. W jaki sposób przekierować wykupioną domenę na darmowy hosting 000webhost, tak żeby po wpisaniu adresu serwisu w oknie przeglądarki został adres wykupionej domeny aaaa.pl? Jestem zielony w tej kwestii, także jeżeli coś źle ująłem to przepraszam :)
     
  2. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Zmieniasz w home DNSy domeny na DNSy 000webhost, następnie logujesz się do 000webhost i o ile pamiętam na górze masz Manage another domain i tam Create. Ale mogę coś źle pamiętać bo już dawno nie używałem tego niby hostingu :D
     
  3. baniul4

    baniul4 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Właściwie w serwisie home.pl ustawione mam DNSy hostingu 000webohost. Po stronie serwisu 000webhost ustawienia takie jak w załączniku i nie działa tak jak potrzebuję... ;( 000webhost.png
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Zmiana DNS na zew. to wszystko co u nas robisz, pozostaje kwestia odszukania ustawień po stronie tego serwisu i wskazanie aby wybrana strona była obsługiwana pod konkretną domeną. Z tego co widzę przekierowanie na zew. DNS działa poprawnie.

    Niestety nie znam tego serwisu od strony panelu więc nie pomogę ale szukasz albo ustawień domeny albo opcji konfiguracji samej strony WWW (np. wskaż adres strony www). , widzę że też mają forum do supportu :)
     
  5. baniul4