1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Przekierowanie na skrzynkę e-mail w home.pl - otrzymuję zdublowane emaile

Dyskusja w 'Poczta home.pl' rozpoczęta przez użytkownika kburzynski, 22 Lipiec 2015.

  1. kburzynski

    kburzynski Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Mam problem z dublującymi się wiadomościami przychodzącymi. Po ustawieniu przekierowania z innej skrzynki na konto w home.pl, wszystkie wiadomości z przekierowania przychodzą po dwa razy. W ustawieniach zaznaczyłem by akceptować pocztę z zewnętrznego przekierowania. Proszę o pomoc bo nie wiem już gdzie tego szukać.
     
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    Potrzebowałbym trochę więcej informacji. Co to za skrzynka e-mail, z której realizowane jest przekierowanie? Na jaki adres e-mail w home.pl przekierowywane są wiadomości. Gdy poznamy nazwę skrzynki e-mail w home.pl, na którą dostarczane są podwójne wiadomości, będziemy mogli sprawdzić logi pocztowe i zweryfikować te podwójne wysyłki.

    Jeśli chcesz możesz mi te informacje przesłać w wiadomości prywatnej na forum.
     
  3. TheL

    TheL @Lider VIP Moderator forum

    Wiadomości:
    2 363
    Docenione treści:
    520
    wyczyść pole adresu przy przekierowaniu tak aby mieć 100% pewności, że tam jest czysto i wpisz adres ręcznie nie wklejając.
    To taki mały test który u mnie zadziałał, adres przekiedowania był wklejony 2 razy mimo, że widoczny był jeden raz.
    Warto to sprawdzić.
     
  4. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    @kburzynski Przeanalizowaliśmy logi skrzynki pocztowej. Potwierdzam, że wysyłane są podwójne wiadomości na adres konta pocztowego w home.pl, ale nie jest to spowodowane funkcjonowaniem naszego serwera pocztowego. Podsumowując, realizowane są dwie wysyłki z zewnętrznego serwera, a nasz serwer te dwie wysyłki po prostu odbiera.

    Sugeruję sprawdzić ustawienia po stronie tej zewnętrznej skrzynki e-mail, z której następuje przekierowanie.

    Najprawdopodobniej ustawienia tej właśnie skrzynki pocztowej powodują realizacje podwójnej wysyłki lub podwójnego przekierowania. Czy ma Pan dużo adresów e-mail podanych w przekierowaniu? Może jeszcze jeden adres e-mail podany w przekierowaniu, również prowadzi na tę samą skrzynkę e-mail w home.pl.
     

Poleć forum znajomym