Witam! Nie pytajcie jak i dlaczego, ale skasowałem 99% produktów w sklepie, który tworzę. Pytanie: Czy, a jeśli tak, to jak mogę je przywrócić? Mamy dostęp do jakiegoś backupu? Pozdro
Napisz mi proszę w wiadomości prywatnej nazwę sklepu, na którym to się zdarzyło. Jeśli zrobiłeś to w sobotę, to nie mam pewności czy mamy jeszcze kopię z piątku, ale jak podasz nazwę sklepu to napiszę do administratorów, aby zabezpieczyli kopię sklepu, aby nie została usunięta np. dzisiejszej nocy. Przywrócenie takiej kopii zapasowej sklepu może zostać wykonane odpłatnie w ramach Profesjonalnych usług IT. Aby zamówić przywrócenie kopii zapasowej sklepu Click Shop możesz wejść pod adres i zamówić taką usługę: https://home.pl/uslugiit#backup
Sprawa została poprowadzona za pośrednictwem wiadomości prywatnych. Ustawiam temat na forum jako rozwiązany.