1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Pytania odnosnie click shop

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Tomek333, 8 Listopad 2016.

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    a coś Ci się z home.pl zaindeksowało?
    Pamiętaj koniecznie o wymuszeniu adresu w samym sklepie.
     
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Jeśli ustawisz wymuszanie adresu domeny w sklepie, to nic nie powinno Ci się zaindeksować podwójnie. Ustawiam temat jako rozwiązany. W sprawie przekierowań 301 napiszę więcej w temacie na forum nt. przekierowań 301 w sklepie (jak uzyskam feedback od programistów odpowiedzialnych za Click Shop).
     
  3. Tomek333

    Tomek333 Ulubieniec

    Wiadomości:
    196
    Docenione treści:
    6
    Mam jeszcze jedno pytanie odnosnie ad1. Jak zmienić link stopce na atrybut no follow ?
     
  4. Adam

    Adam Social Media home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    271
    Docenione treści:
    73
    @Tomek333 twoja koleżanka Marta już nas pytała o to na Facebooku :) Skonsultowałem sprawę ze specjalistami do sklepu w home.pl i mogę jedynie potwierdzić, że dodanie atrybutu lub jakakolwiek edycja stopki nie jest możliwa. Stopka jest integralną częścią kodu sklepu, jednak nie jest wskazana w specyfikacji technicznej jako element do edycji, służy bowiem tylko do identyfikacji oprogramowania sklepu. Występowanie stopki w obecnym formacie nie ma jednak wpływu na pozycjonowanie/działanie strony sklepu klienta i jego oferty w sieci.
     
  5. Tomek333

    Tomek333 Ulubieniec

    Wiadomości:
    196
    Docenione treści:
    6
    @Adam tak to prawda musiało być ostro bo nie chce się tym sklepem zajmować już i zostałem sam :)
    Wiem tylko tyle że jakis admin FB wykasował jej opinie i zablokował ją i będzie kwas bo jest dowód na to że home.pl usuwa opinie klientów na oficjalnej stronie :D Oprócz tego zafundował pewnie home setki negatywnych opinii na profilu.

    Cyt. "jakakolwiek edycja stopki nie jest możliwa" - to stwierdzenie to kłamstwo nie poparte żadnym regulaminem.
    Cyt. "Występowanie stopki w obecnym formacie nie ma jednak wpływu na pozycjonowanie/działanie strony sklepu klienta i jego oferty w sieci." to stwierdzenie to też kłamstwo i czym prędzej skasuj tą informacje aby inni takich bzdur nie powielali

    Co do tematu Marty to zobacze się z nią będę znał cały temat i wypowiem się. Nie wiem też po co ona dyskutowała .Dodałem oferte zmiany stopki w click shop i czekam na chętnego,nikt mi tego nie może też zabronić bo działam zgodnie z regulaminem i na tym możmey zakończyć temat stopki :)
     
    Ostatnia modyfikacja: 14 Listopad 2016
  6. Adam

    Adam Social Media home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    271
    Docenione treści:
    73
    W powyższych kwestiach wypowiedziałem się już w wiadomości prywatnej, dlatego też nie będę powielać przekazanych tam informacji. Temat modyfikacji stopki pozostawiam Tobie oraz innym osobom decyzyjnym w sprawie sklepu, natomiast w przypadku odnotowania modyfikacji kodu tego elementu home.pl będzie miało podstawę do rozwiązania umowy. Sugeruję w tej sytuacji znaleźć inny sklep, który umożliwi takie działanie i będzie ono zgodne z regulaminem usługodawcy.
     
  7. Tomek333

    Tomek333 Ulubieniec

    Wiadomości:
    196
    Docenione treści:
    6
    @Adam To znaczy że to ty jestes adminem który skasował na oficjalnej stronie home prywatne opinie klienta na temat waszego produktu blokując ją dodatkowo aby nie wypowiadała więcej niewygodnych informacji dla was To stała praktyka w home.pl ????

    Panie Adamie my się nie rozumiemy ja nie pytam was już o zgode tylko mówię że to zleciłem . Wszystko jest zgodne z prawem i regulaminem home i nie potrzebuje waszej zgody jak i nikt z posiadajacych click shop
    Uczulam home też że każda próba bezprawnego wyłączenia sklepu skończy się w sądzie i kampanią w internecie.Już macie setki spraw w sądzie bedzie kolejna :)

    Proszę też panie Adamie o usuniecie tych kłamliwych nie prawdziwych informacji wyżej i nie oszukiwanie ludzi takim bełkotem bo wprowadza pan ich w błąd .
    Powtarzam home.pl wymusza i powołuje się na nieistniejący regulamin aby dalej swobodnie okradać i rabować swoich klientów Normalnie firma krzak
     
    Ostatnia modyfikacja: 14 Listopad 2016
  8. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @Tomek333 pragnę tylko zwrócić uwagę, że forum ma na celu umożliwienie użytkownikom prowadzenia dyskusji w temacie obejmującym przede wszystkim naszą ofertę, konfigurację i obsługę usług. Każdy ma prawo zadawać pytania, rozpoczynać nowe wątki, proponować niestandardowe rozwiązania, a także zgłaszać sugestie dot. rozwoju naszych usług.

    Jeśli chciałbyś zgłosić reklamację lub inne uwagi dot. obsługi klienta, proszę abyś uczynił to poprzez formularz zgłoszeniowy, co zostanie odnotowane i przekazane do odpowiedniego działu naszej firmy celem weryfikacji. Każda tego typu informacja jest dla nas kluczowa. https://pomoc.home.pl/formularz-kontaktowy/

    Jeśli chodzi o stopkę sklepu, to oprogramowanie sklepu, jego dystrybucja, system licencji i ich udostępnianie, jest realizowane w taki a nie inny sposób, co także reguluje regulamin świadczenia usługi, który wskazuje na umieszczenie klikalnego linku przez nas i odpowiedź na pytanie jak ją usunąć, nie jest informacją którą uzyskasz od naszych pracowników. Jest to działanie celowe. Jeśli uważasz że jest bezpodstawne, zgłoś to na początek nam, ustosunkujemy się do Twojego pytania, chociaż wydaje mi się że Adam wystarczająco wiele razy odpowiedział na to pytanie. Zgodnie z regulaminem, będzie ku temu podstawa - w taki sposób dystrybuujemy to oprogramowanie, nie mniej nie oznacza to od razu, że z dnia na dzień usługa zostanie wyłączona czy nawet usunięta. Dlatego dbamy o rozwój Biura Obsługi Klienta i działów powiązanych, aby tego typu kwestie rozwiązywać tak, abyśmy i my mogli świadczyć usługę, a Ty z niej korzystać.

    W związku z powyższym i w odniesieniu do Twoich wypowiedzi oraz uwag, proszę aby prowadzona tu dyskusja skupiała się w koło usług o które pytasz i ich obsługi/konfiguracji. Jeśli chcesz zgłosić sugestię dot. usunięcia stopki ze względu na "problem" w pozycjonowaniu, zgłoś to proszę w dedykowanej do tego celu kategorii na forum. Nie planujemy w chwili obecnej ani w najbliższym czasie dokonywania zmian w tym zakresie.

    Informuję także, że w przypadku dalszej dyskusji odbiegającej od głównego wątku, zostanie on zamknięty bez możliwości komentowania.
     
  9. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Ostatni raz:

    temat stopki regulowany jest przez regulamin, w pkt. 101 i 103:

    101. Kod źródłowy oraz baza danych Sklepu internetowego są niedostępne dla Administratora sklepu. Wyjątek stanowią wybrane elementy udostępnione do edycji w ramach Panelu administratora sklepu.
    (...)
    103. Elementem integralnym wyglądu Sklepu internetowego jest nieusuwalna stopka zawierająca informacje pozwalające zidentyfikować Usługę oraz home.pl, wraz z odsyłaczami do stron wybranych przez home.pl. Administrator sklepu jest zobowiązany do niepodejmowania działań zmierzających do usunięcia lub ukrycia tego elementu.

    Regulamin dostępny jest tutaj: https://regulaminy.home.pl/Regulamin-sieci-home-pl-20150129.pdf

    Jak wspomniał @papux temat stopki faktycznie pojawia się od czasu uruchomienia sklepu w naszej ofercie i chociaż od początku jest to usługa świadczona w modelu SaS, to poczyniliśmy wiele zmian w kodzie aby zminimalizować jakiekolwiek ślady obecności naszej firmy. Podobny model świadczenia usługi oferuje wiele firm konkurencyjnych, ale pamiętajmy, że mówimy tu o konkretnym modelu świadczenia usługi a nie samego sklepu, gdyż tu rynek jest pełen różnego rodzaju oprogramowania, w które możesz w mniejszym lub większym stopniu ingerować.

    W chwili obecnej, na podstawie zgłoszeń klientów a także regularnego kontaktu jaki utrzymują nasi opiekunowie produktów z klientami, stopka nie ma większego wpływu na pozycjonowanie po stronie klienta.

    Osobnym tematem na który zwracam uwagę, jest także wspomniany już model świadczenia usługi, model SaS. I to w zasadzie jest uzupełnienie regulaminu i dopełnienie go, dlaczego pkt. 101 i 103 został umiejscowiony w regulaminie. W sytuacji w której oczekujesz pełnego dostępu do kodu źródłowego, a dalej pełnej modyfikacji aplikacji, najlepszym rozwiązaniem byłby wybór platformy sklepu, która właśnie jest świadczona w takiej formie (full open). My tego nie świadczymy w sposób o który pytasz poprzez pytania dot. stopki sklepu, dlatego jeszcze raz odpowiadam: zgodnie z regulaminem stopka jest integralną częścią oferowanego przez nas sklepu.

    Temat stopki został wyczerpany. Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania dot. obsługi i konfiguracji naszych usług, zapraszam do założenia nowego wątku. Wątki których treść będzie odbiegała od założeń działania forum, będą kasowane. Reklamacje dot. obsługi klienta, proszę zgłaszać przez formularz kontaktowy.
     
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.

Poleć forum znajomym