1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Rejestracja w paczkomaty InPost - jaką umowę wybrać?

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika upitykubusiemx3, 9 Luty 2018.

  1. upitykubusiemx3

    upitykubusiemx3 Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    1
    Witam,

    Nie wiem, czy to dobry temat, ale wydał mi się najbardziej odpowiedni. Chciałbym się upewnić, gdyż w opisie bonusu związanego z paczkomatami nigdzie nie ma takiej informacji, a myślę, że dla sporej części osób zaczynających sprzedaż przez internet to dosyć istotna kwestia.

    Czy aby otrzymać bonus koniecznie muszę podpisać z Inpostem umowę na pakiet paczkomaty + kurier?

    Jestem w trakcie rozmowy z przedstawicielem inpostu, który przedstawił ofertę, o której na stronie bonusu nie ma ani słowa. Oferta zawiera:
    - Paczkomaty w zupełnie innej cenie, niż te podane na stronie bonusu.
    - kurier inpost - pakiet 25 paczek miesięcznie, gdzie płacę za całość niezależnie czy w danym miesiącu wyślę 3,5 czy 10 paczek i tak płacę za 25.

    Dodam, że jest to według tej osoby jedyna możliwość, abym mógł skorzystać z bonusu. Do momentu wykorzystania kwoty 350 zł paczkomaty będą w cenie przedstawionej na stronie bonusu home, natomiast później przechodzi to w kwotę przedstawioną przez przedstawiciela Inpost.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 483
    Docenione treści:
    324
    @upitykubusiemx3 bardzo ciekawe pytanie, generalnie warunkiem skorzystania z bonusu jest podpisanie umowy z InPost. Co do stawek, daj nam chwilę czasu. Niedługo na forum pojawi się zespół e-commerce, uzyskasz odpowiedź.
     
  3. JakubW

    JakubW eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    108
    Docenione treści:
    12
    @upitykubusiemx3 powiem Tobie szczerze, że należałoby to jeszcze dokładniej wyjaśnić, a osoby, która w naszym zespole zajmuje się kwestiami bonusów, współpracy z partnerami akurat nie ma. Ze swojej strony poproszę Ciebie o cierpliwość, w poniedziałek poruszę Twoją kwestię z odpowiednimi ludźmi i jak tylko będę znał szczegóły - dam Tobie znać.
     
  4. upitykubusiemx3

    upitykubusiemx3 Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    1
    Jasne, poczekam. Przy okazji bardzo ciekawą kwestią jest sam regulamin bonusu ( o ile takowy istnieje ) i czy warunkiem otrzymania bonusu jest podpisanie umowy na paczkomaty + kurier, czy wystarczy na same paczkomaty, a pracownik Inpostu próbuje wymusić podpisanie na pakiet. Pakiet generuje comiesięczne koszty w granicach 320 zł, bez względu, czy się wysyła, czy też nie + oczywiście kwota za każdą paczkę do paczkomatu. Tak więc chciałbym się także dowiedzieć, jak to jest w tej kwestii.
     
  5. papux

    papux Fachowiec

    Wiadomości:
    393
    Docenione treści:
    110
    Nie plątaj się w żadne pakiety bo albo stracisz albo się nie wywiążesz.
    Szukaj odpowiedniej oferty bez zobowiązań. Płać tylko za paczki które wysyłasz.
    Jak chcesz namiary na rzetelne i tanie wysyłki z możliwością opłacenia wszystkiego na koniec miesiąca bez zobowiązań ilościowych, bez pakietów to napisz na priv podeśle ci coś fajnego.
    Żeby nie być gołosłownym przykładowo 6,98 zł netto gabaryt A
    Pozdrawiam.
     
    upitykubusiemx3 lubi to.
  6. JakubW

    JakubW eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    108
    Docenione treści:
    12
    @upitykubusiemx3 - prześlij mi na PW nip swojej firmy, na którą chcesz podpisać umowę z InPostem, potrzebuję to jeszcze do weryfikacji Twojego zgłoszenia :)
     
  7. zalogowany

    zalogowany Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Jestem ciekaw jak sprawa została rozwiązana.
    Moje próby otrzymania kuponu zakończyły się porażką (kontakt z Home i Inpostem). Kupon się otrzyma jak się podpisze abonament na kuriera co dla mnie jest co najmniej nie do końca ok. Na stronie oferty ze sklepem nie ma mowy o takim warunku (chodzi o abonament na kuriera).
     
  8. JakubW

    JakubW eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    108
    Docenione treści:
    12
    @zalogowany warunkiem była rejestracja konta w Inpost, natomiast jakie warunki podpisania umowy oferuje Inpost - to już leży w ich geście. Jeśli Inpost stawia takie warunki, to należy je spełnić, zwłaszcza, że kupon doładowujący do Inpostu nie jest już przez nich honorowany od 1 marca, czyli nowych warunków oferty Inpostu.
     
  9. upitykubusiemx3

    upitykubusiemx3 Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    1
    @JakubW w mojej ocenie nie do końca jest to prawda. Informowaliście na stronie, o bonusie 350 zł dla Paczkomatów i teraz tak:

    1. Reklamowaliście tym zakup usługi Click Shop
    2. Nigdzie nie ma ani słowa, że trzeba podpisać umowę na warunkach proponowanych przez Inpost
    3. Na stronie kuponu nie było ani słowa, co trzeba spełnić, aby dostać. Jedynym wymogiem było po prostu zakup sklepu.
    4. W związku z tym, że NIGDZIE nie informowaliście o konieczności spełnienia "warunków dyktowanych przez Inpost" zastanawiam się, czy to aby nie jest wprowadzanie klientów w błąd??
    5. Czy bonus do Inpostu miał jakikolwiek regulamin, który był gdziekolwiek podany?

    @zalogowany Nijak się nie skończyło. Po interwencji home ( po ok. tygodniu ) dostałem nową ofertę, gdzie mogłem uzyskać bonus po podpisaniu umowy na same paczkomaty, na uwaga ... wolumen minimum 200 szt :)
     
  10. JakubW

    JakubW eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    108
    Docenione treści:
    12
    @upitykubusiemx3

    1. był to jeden z wielu dodatków, które proponowaliśmy dla naszych klientów, a które było dodatkiem oferowanym przez samego Inposta - nie my doładowaliśmy Tobie konto, a sam Inpost.
    2. była informacja w opisie dodatków, że aby skorzystać z oferty, należy podpisać umowę z Inpostem - jaka to była oferta, to jest już kwestia Inpostu.
    3. jw - jedynym warunkiem, było podpisanie z nimi umowy.
    4. jw.
    5. taki regulamin szukałbym na stronie Inpostu.

    W chwili obecnej to i tak nie ma znaczenia, gdy Inpost całkowicie zmienił warunki współpracy i wycofał się z kuponu. Powinieneś swoje obiekcje kierować nie do nas, tylko do samego Inpostu.
     
  11. zalogowany

    zalogowany Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Ja o kupon pisałem od grudnia bodajże (rejestrowałem konto w Inpost). Kuponu nie dostałem.
    Muszę podpisać umowę o czym nie było mowy kiedy wybierałem sklep.
    Kto porwie się na około ~300zł abonament na samego kuriera bez paczkomatów kiedy sklep dopiero startuje? Umowa oczywiście nie jest na miesiąc.

    W ten sposób to ja mogę klientom obiecać złote góry. A potem kazać im sowicie za to płacić.
    Ale klient da się nabrać tylko raz. Potem idzie gdzie indziej.
     
  12. JakubW

    JakubW eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    108
    Docenione treści:
    12
    @upitykubusiemx3 żeby nie było, przekazałem już szczegóły Twojej sprawy do odpowiednich osób zajmujących się kwestiami B2B z Inpostem i Twojej umowy. Doładowanie portfela dostałeś? Możesz na PW dosłać więcej szczegółów umowy, jaka została Tobie zaproponowana. @zalogowany powiedz też, czy doładowanie portfela dostałeś? Kiedy konto było zakładane i podpisywałeś umowę? Może uda nam się coś jeszcze wyjaśnić.

    Generalnie nie mamy wpływu na to, jakie warunki stawia Inpost, a kupon o którym piszecie i o którym była mowa w naszej ofercie to było prepaidowe doładowanie portfela na koncie Inpostu przez Inpost - jedynym warunkiem, było podpisanie z nimi umowy za naszym pośrednictwem. Gdybyście podpisywali umowy bez naszego pośrednictwa - takiego prepaida byście nie dostali. Rozumiem wasze rozgoryczenie nową polityką Inpostu - ale jak już powtarzałem, my nie mamy na to żadnego wpływu i to też nie my "organizowaliśmy" ten "kupon".
     
  13. zalogowany

    zalogowany Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Jak pisałem kuponu nie dostałem, bo nie podpisałem umowy. Warunki oferowane przez Inpost są trochę z kosmosu.
    To prawda prepaida bym nie dostał ale i umowy na kilka tysięcy też nie musiałbym podpisywać (mówię o kwocie w skali roku).
    Analizowałem trochę ofert (firm typowo kurierskich, brokerów, poczty czy ruchu) i tylko Inpost narzucał abonament. Nawet ceny na paczkomaty oferowali wyższe (i to przy podpisaniu wspomnianej umowy) niż te co były/są na stronie sklepu (na home.pl).

    Jak dla mnie temat jest zamknięty. I tak za dużo czasu straciłem na tę sprawę. Kupon na 300zł nie spowoduje że sklep będzie sukcesem czy porażką. Nie od tego to zależy.
    Bardziej jest to kwestia pewnych zasad, przejrzystości.
     
  14. upitykubusiemx3

    upitykubusiemx3 Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    1
    @JakubW Dokopałem się do Waszego regulaminu bonusu Paczkomaty :) W internecie nic nie ginie :) Bardzo proszę oto kawałek dotyczący wymogów otrzymania bonusu:

    §4 UCZESTNICY
    1. Oferta promocyjna skierowana jest do osób fizycznych posiadających pełną zdolność do czynności prawnych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych posiadających zdolność prawną, które w celu związanym bezpośrednio z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą lub zawodową:
      • zaakceptują Regulamin, oraz
      • w trakcie trwania akcji posiadają opłacone lub zarejestrują i opłacą konto typu Click Shop, Click Shop Premium, oraz
      • w trakcie trwania akcji wyraża wolę skorzystania z Usługi Partnera objętej niniejszą akcją poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego na Usługę Partnera w Panelu Administratora sklepu oraz
      • wyrażą zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Partnera w zakresie koniecznym o wykonania Usługi Partnera, oraz
      • zarejestrują się i zaakceptują Regulamin Partnera na stronie http://www.paczkomaty.pl/.
    2. Przyjmuje się, że osobą uprawnioną do działania w imieniu uczestnika jest osoba zawierająca umowę o świadczenie usług lub osoba która zawarła taką umowę lub umowę na zakup dóbr.
    3. Z warunków oferty promocyjnej nie mogą korzystać Uczestnicy, którzy nie dokonali płatności za usługi lub opóźnili się z płatnością za usługi oferowane przez Organizatora, albo dotychczas zawarte umowy wykonywali w sposób nienależyty chyba, że Organizator postanowi inaczej.
    1. W całym regulaminie nie ma ani słowa, że aby skorzystać, trzeba podpisać umowę na warunkach narzuconych przez Inpost :).
    2. Żadnego doładowania od Inpostu nie dostałem.
    3. Jakub, już pisałem Tobie szczegóły propozycji od Inpostu na PW 2 dni temu chyba.
    4. W swoim 3 i 4 punkcie moim zdaniem mijasz się z prawdą. Wytłuściłem kawałek regulaminu bonusu, który jasno wskazuje, że nie było konieczne podpisanie umowy na ich warunkach.
    5. Ja podpisywałem umowę, gdy były jeszcze kupony, a umowę podpisywałem z Home. Zgłaszałem chęć skorzystania z bonusu przed zmianą zasad :)

    Edit: Jakub żeby nie było, nie mam obiekcji do Ciebie osobiście, a do Home oraz systemu bonusu. Opierając się na regulaminie bonusu, który udostępnialiście, a mając go, można się na nim oprzeć nie trzeba było podpisać umowy na warunkach inpostu. Fakt, w mojej ocenie ten regulamin jest trochę niefortunny dla Was/Inpostu jednak jasno pokazuje zasady otrzymania doładowania :)
     
    Ostatnia modyfikacja: 2 Marzec 2018
  15. JakubW

    JakubW eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    108
    Docenione treści:
    12
    @upitykubusiemx3 dobrze byłoby, żebyś w taki sposób wytłuścił pełne warunki uzyskania oferty promocyjnej, czyli:

    • zaakceptują Regulamin, oraz
    • w trakcie trwania akcji posiadają opłacone lub zarejestrują i opłacą konto typu Click Shop, Click Shop Premium, oraz
    • w trakcie trwania akcji wyraża wolę skorzystania z Usługi Partnera objętej niniejszą akcją poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego na Usługę Partnera w Panelu Administratora sklepu oraz
    • wyrażą zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Partnera w zakresie koniecznym o wykonania Usługi Partnera, oraz
    • zarejestrują się i zaakceptują Regulamin Partnera na stronie http://www.paczkomaty.pl/.
    Nie do końca rozumiem, co tu jest nie jasne. Doładowanie portfela dostajesz, jak zarejestrujesz się u partnera i zgodzisz na jego Regulamin. Partner przedstawia Tobie jego ofertę i albo ją akceptujesz albo nie i nic nie dostajesz. Zarejestrowanie u partnera wymaga podpisania z nimi umowy, jakakolwiek by ona nie była - bo to jest oferta partnera i on dyktuje warunki umowy, którą podpisujesz, jeśli chcesz skorzystać z jego usług i jednocześnie mieć doładowane konto owymi 350 złotymi dla Clickshop Premium. Podpisałeś umowę i nie dostałeś doładowania - coś jest nie tak. Kierujesz uwagi i obiekcje dotyczące warunków umowy i oferty Inpostu do home.pl - a to chyba nie tędy droga.

    Czyli.

    1. Przeczytaj cały regulamin, zwłaszcza te punkty, które wytłuściłem.
    2. Skierowałem tę kwestię do odpowiednich osób, zgodnie z wcześniejszą informacją.
    3. Pamiętam i mam je w dalszym ciągu. Czekamy na informację od Inpostu.
    4. Patrzy punkt pierwszy.
    5. Patrz punkt drugi - sprawdzimy to dokładniej.

    Gwoli ścisłości - fakt, że podpisałeś umowę z Inpostem, a doładowania nie dostałeś przed zmianą warunków przez Inpost - to sprawdzamy, bo tak nie powinno być. Fakt, że warunkiem skorzystania z oferty jest m.in. podpisanie umowy z Inpostem, który dyktuje warunki, bo to są usługi, oferta, regulamin - nic tu więcej nie dodam.
     
  16. upitykubusiemx3

    upitykubusiemx3 Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    1
    @JakubW żeby była jasność, ja naprawdę nie zbiednieje, ani krzywda mi się nie stanie, jak nie otrzymam tego bonusu :) Piszę jedynie informacyjnie. Dostałem powiadomienie na meila o wiadomości w tym temacie, z którą się po prostu nie zgadzam, stąd moje wypowiedzi.

    Gdzie w regulaminie jest napisane o podpisaniu umowy? W wytłuszczonym przez Ciebie fragmencie jest "zarejestrują się i zaakceptują Regulamin Partnera", a do założenia konta w Inpost i akceptacji regulaminu nie potrzeba podpisania umowy. Przecież mogę założyć tam konto bez jakiejkolwiek umowy.

    Nigdzie nie napisałem, że podpisałem umowę z Inpost. Warunki jakie przedstawiają są dla mnie nie do przyjęcia i tego nie musisz weryfikować bo ja takiej umowy z nimi nie podpiszę. Pisząc że podpisywałem umowę jak były jeszcze kupony miałem na myśli fakt, że kupiłem Click Shop premium przed zmianą ( 1.03 ), czyli w czasie, gdy kupony obowiązywały.
     

Poleć forum znajomym