1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Remarketing dynamiczny Google w CS.

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Nabuchodonozor, 6 Lipiec 2016.

  1. zhekaxxs

    zhekaxxs Uczestnik

    Wiadomości:
    26
    Docenione treści:
    2
    Mam ten sam problem.
    Proszę o post ze zmienionym kodem. Myśle że u każdego jest taki sam problem. Żeby każdego razu nie zwracać się do priv )
     
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 088
    Docenione treści:
    302
    Odpisałem w utworzonym przez Ciebie nowym temacie. Wysłałem ponownie zapytanie do kierownika produktu w sprawie kodu remarketingu dynamicznego Google (FEEDBACK-1086).
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 088
    Docenione treści:
    302
    Odnośnie sklejonych ID: jeśli nie podamy w pętli przecinka, wyświetli się to właśnie tak jak zostało to przedstawione (wartości nie zostaną w niej rozdzielone).
    Jeśli ma pojawić się przecinek to powinno to wyglądać tak:
    Kod:
    {products} {products.product_id}
    ,
    {/products}
    @Nabuchodonozor @Słoik @zhekaxxs Proszę sprawdźcie, czy teraz nadal wartości będą "sklejone". Dajcie proszę znać czy się udało (bardzo potrzebna jest mi ta informacja). Póki co ustawiam temat jako rozwiązany.

    Natomiast, jeśli chodzi o dodanie kodu Remarketingu dynamicznego Google w taki sposób, aby nie umieszczać go we wszystkich produktach osobno, należy taki kod dodać do integracji własnych (po złożeniu zamówienia) i uzupełnieniu potrzebnymi danymi, używając znaczników (o ile mają być pobierane dane z zamówienia).
     
  4. Słoik

    Słoik Znawca

    Wiadomości:
    245
    Docenione treści:
    26
    Przepraszam za tak późną odpowiedź.
    W każdym razie, niestety powyższy kod u mnie nie działa. Proszę zobaczyć zrzuty tag assistant.
    Czy pozostają dostępne jakieś opcje zmian kodu?
     

    Załączone pliki:

  5. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 088
    Docenione treści:
    302
    @Słoik podany przez nas kod powinien działać. Nie umiemy zreplikować błędu po swojej stronie, bo w naszym sklepie to działa. Podaj mi proszę w wiadomości nazwę sklepu, gdzie używasz podanego przez nas kodu, sprawdzimy to.
     
  6. Jonasz.Jasiński

    Jonasz.Jasiński Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    A czy mogę otrzymać adres tego Waszego sklepu, tak abym mógł to zweryfikować?
     
  7. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 088
    Docenione treści:
    302
    Kod był testowany na świeżo zarejestrowanym sklepie (na okres próbny, który trwał 14 dni). Nie mam już dostępu do tamtego sklepu, gdyż po okresie próbnym został wyłączony. @Słoik przekazałem informacje odnośnie nazwy Twojego sklepu oraz dodane przez Ciebie zrzuty ekranów do specjalisty, sprawdzimy to ponownie.
     
  8. Dominik

    Dominik Opiekun

    Wiadomości:
    176
    Docenione treści:
    27
  9. Dominik

    Dominik Opiekun

    Wiadomości:
    176
    Docenione treści:
    27
    Swoją drogą to chciałem dopytać, bo app store się pojawił a appki nie bardzo. W szoperze widziałem kilka naprawdę użytecznych:
    https://www.shoper.pl/aplikacje/hit-dnia/
    https://www.shoper.pl/aplikacje/facebook-dynamic-ads/
    https://www.shoper.pl/aplikacje/kategorie-obrazkowe/
    https://www.shoper.pl/aplikacje/serwersms/
    https://www.shoper.pl/aplikacje/porownywarka-produktow/

    czy stoi coś na przeszkodzie, żeby pojawiły się w Clickshopie?
     
  10. Słoik

    Słoik Znawca

    Wiadomości:
    245
    Docenione treści:
    26
    @Dominik wydaje się, że shoper bardziej dba o rozwój swojego oprogramowania. Home.pl ma za dużą "inercje" i albo nie da się :) albo wszystko zajmuje min. rok czasu.
    Chciałem przejść do Shopera ale oni z kolei mają kiepski support. Odpowiedzieli na moje pytania po miesiącu czasu. A były to pytania od potencjalnego klienta czyli powinni o mnie zadbać, haha!
    Podsumowując, tu źle i tam niedobrze.
     
  11. e-bestaplus.pl

    e-bestaplus.pl Użytkownik

    Wiadomości:
    50
    Docenione treści:
    4
  12. Słoik

    Słoik Znawca

    Wiadomości:
    245
    Docenione treści:
    26
    Jeszcze parę dni temu jej nie było. Ciekawe czy będzie działała bezproblemowo. Czy coś ktoś?
     
  13. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 088
    Docenione treści:
    302
    Sprawdź proszę teraz. Zmodyfikowaliśmy trochę kod w Twoim sklepie (ten dla koszyka). Proszę zerknij czy teraz jest ok? Proszę również o odpowiedź czy w razie czego możemy złożyć testowe zamówienia, aby to sprawdzić?
     
  14. Słoik

    Słoik Znawca

    Wiadomości:
    245
    Docenione treści:
    26
    Dzięki @Mariusz Jednocześnie pojawiła się apka Google Remarketing więc docelowo wolałbym aby to ona działała. Mniej zabawy przy aktualizacji sklepu i podmianie kodu w szablonach. W każdym razie testy będę robił za parę dni, jeżeli nie z apką to właśnie z kodem.
    Jak na razie, aplikacja to u mnie kiepsko wygląda:
    Zrzut ekranu 2017-09-07 o 13.17.05.png
    Jest to widok po zainstalowaniu i wejsciu w konfigurację aplikacji. Czy inni mają podobnie?
    Analogicznie rzecz ma się z FB Dynamic:
    Zrzut ekranu 2017-09-07 o 13.20.32.png
    To już jest widok po odczekaniu tych paru minut...
     
  15. Słoik

    Słoik Znawca

    Wiadomości:
    245
    Docenione treści:
    26
    Przed chwilą odkryłem, że po instalacji Google Remarketing, pojawił mi się dodatkowy tag analytics:
    Zrzut ekranu 2017-09-07 o 13.33.07.png
    To nie jest mój, czy home.pl teraz, poprzez aplikacje (która chyba nie działa dobrze), śledzi swoich klientów?
     
  16. Dominik

    Dominik Opiekun

    Wiadomości:
    176
    Docenione treści:
    27
    @Słoik u mnie po zainstalowaniu i wejściu w konfigurację...
    @Mariusz U mnie, niestety, tak samo :/
     
  17. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 088
    Docenione treści:
    302
    @Słoik @Dominik wystawiłem zgłoszenie w sprawie wskazanego błędu przy aplikacji Google Remarketing. Numer sprawy: FEEDBACK-1264. W tym samym zgłoszeniu poruszyłem również kwestie dodatkowego tagu analytics. Wrócę tutaj do tematu, gdy uzyskam informacje zwrotne.
     
  18. Słoik

    Słoik Znawca

    Wiadomości:
    245
    Docenione treści:
    26
    @Mariusz dzięki. Wiem, że to off topic ale tak jak napisałem, FB Dynamic ads także nie działa -> #54
     
  19. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 088
    Docenione treści:
    302
    @Słoik dziękuję za informacje. Oczywiście FB Dynamic ads również sprawdzimy. Obecnie aplikacje zostały wyłączone z powodu zgłaszanej przez was usterki. Aplikacje wrócą już niebawem, gdy uporamy się z tym błędem.
     
  20. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 088
    Docenione treści:
    302
    Wspomniany przez Ciebie kod służy WYŁĄCZNIE w celach statystycznych – sprawdzamy, dlaczego użytkownicy sklepów porzucają koszyki, aby optymalizować proces zakupowy i usprawniać mechanizmy w sklepie.
     

Poleć forum znajomym