Szanowni Użytkownicy, W przypadku kiedy zaobserwujecie, że adres IP serwera z którego korzystacie, został zablokowany na liście RBL SpamRats, prosimy o: - podjęcie próby oczyszczenia adresu IP, zgodnie z instrukcją wskazaną przez daną listę RBL. - jeśli w odpowiedzi, otrzymacie informacje o braku takiej możliwości, prosimy o zgłoszenie tego faktu na formularz kontaktowy, dostępny pod adresem: https://pomoc.home.pl/formularz-kontaktowy/ W treści zgłoszenia prosimy o podanie: nazwy serwera którego dotyczy problem oraz adresu domeny lub domen, w ramach których utworzone są skrzynki e-mail, na których zaobserwowano problem. Adres IP serwera można sprawdzić, np. za pomocą: http://www.anti-abuse.org/multi-rbl-check/ http://mxtoolbox.com/blacklists.aspx Zgłoszenie zostanie przekazane do działu technicznego home.pl i oddane do weryfikacji o przyczynie i możliwości odblokowania adresu IP. Jeśli Twój adres IP jest blokowany na większej liczbie list RBL, analogicznie sugerujemy kontakt i prośbę o oczyszczenie adresu. Większość listy RBL rozwiązuje takie zgłoszenia od ręki i zapamiętuje je, celem uniknięcia blokady w przyszłości. Jeśli z jakiś powodów nie jest możliwe oczyszczenie adresu IP (przypomnę tylko że dla każdej usługi hostingu w home.pl, przyznawany jest nowy, czysty adres IP, indywidualnie przyznany do usługi), wtedy możecie skorzystać z Profesjonalnych Usługi IT https://home.pl/uslugiit i zlecić zmianę adresu IP na nowy. Więcej informacji o RBL znajdziecie w bazie wiedzy: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/czym-sa-i-do-czego-sluza-listy-rbl/ https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/d...rwera-w-home-pl-nie-dociera-na-serwery-gmail/ https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-zmienic-adres-ip-serwera-w-home-pl/
Informuję, że obraliśmy rozwiązanie, w którym sugerujemy użytkownikom listowanym na spamrats przesłanie do nas wiadomości przez formularz kontaktowy. W treści wiadomości proszę napisać, że jesteśmy zainteresowani zmianą revdns z uwagi na listowanie serwera na spamrats. Nasi administratorzy zajmą się poprawką revdns, po czym będzie można zgłosić do administratorów spamrats w celu ściągnięcia listowania. Drugą możliwością jest zgłoszenie się do Biura Obsługi Klienta, gdzie za dodatkową opłatą zmienimy adres IP wybranego serwera na inny. Więcej informacji odnośnie zmiany adresu IP można znaleźć pod tym adresem: https://home.pl/uslugiit#manager. Po zmianie adresu IP również sugerujemy zgłoszenie się o ustawienie odpowiedniego revdns dla spamrats.