1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Spark na Maca i Iphona

Dyskusja w 'Poczta home.pl' rozpoczęta przez użytkownika Lucas85, 17 Maj 2018.

  1. Lucas85

    Lucas85 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Witam,

    Nie moge zalogwac sie do prgramu Spark. Wyswietla komunikat ze jest nie kompatybilny z serwerem. Haslo i wszystkie ustawienia sa poprawne. Ta sama sytuacja jest na Macu jak i na Iphonie.
     

    Załączone pliki:

  2. casar

    casar Profesjonalista

    Wiadomości:
    507
    Docenione treści:
    135
    A czy to samo konto, z tymi samymi ustawieniami działa w innym programie, np. Thunderbirdzie?

    PS. przydałyby się podstawowe informacje o konfiguracji - typ konta, adres serwera, nazwa użytkownika itd.
     
  3. Lucas85

    Lucas85 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Zainstalowalem klienta poczty Newton i sytuacja jest bardzo podobna. Zalaczam zrzuty ekranu. Mam serwer w home.pl, serwer1891581, Lukasz Hubner. Wydaje sie teraz ze problem nie lezy po stronie kilenta poczty a raczej po stronie home.pl
     

    Załączone pliki:

  4. papcio

    papcio Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Potwierdzam problem ze Sparkiem, ale wygląda to dość dziwnie. Spark działa z kontami home..pl, ale nie można dodać nowego. Na jednym z kont poczty home zmieniłem hasło i próba zmiany w programie powoduje takie same komunikaty jak powyżej, nie ma znaczenia jakie mam ustawienia, wcześniej ustawione inne konto działa nadal.
     
  5. damianmroz

    damianmroz Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Witam.
    Mam ten sam problem. Nowe konto działa przy starym koncie po zmianie hasła nie mogę się zalogować do Spark Mail wyskakuje że ten serwer nie jest obsługiwany. Na serwer1316618.home.pl jedne konta działają a drugie po zmianie haseł nie chcą.
     
  6. papcio

    papcio Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Ciekawe, kto oznaczył problem jako „rozwiązany”. Choć w sumie ja sobie poradziłem, zrezygnowałem z home.pl. Niestety zero pomocy.
     
  7. bartekgr

    bartekgr Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Mam ten sam problem. Home, mimo wielokrotnego opisywania problemu, twierdzi, że po ich stronie wszystko jest OK.
     
  8. Witkacy

    Witkacy Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Na pewno po ich stronie nie wszystko jest w porządku. Problem dalej jest nierozwiązany i nikt z Home.pl nie chce udzielić pomocy.
     

    Załączone pliki:

  9. bartekgr

    bartekgr Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Na jakich domenach macie konta, które nie działają? Ja mam @data.pl. Z programów które testowałem na iOS/iPhone+iPad:
    - Spark: nie działa - server not compatibile (ciekawe jest, że kiedyś konto w Sparku działało)
    - Canary Mail: konto się dodaje, ale nie ściąga maili
    - Outlook: działa poprawnie
    - Apple Mail: działa poprawnie.
     
  10. maciejz

    maciejz Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Dołączam się do tematu. Ten sam problem występuje u mnie z kontem w domenie 'post.pl'. Konto mam od dobrych kilku lat i długo działało ze Sparkiem aż pewnego dnia przestało. Zgłosiłem problem do home.pl ale otrzymałem standardową odpowiedź, że to problem aplikacji a nie serwera mailowego. Miałem zamiar zgłosić problem do Readdle (developer Sparka) ale nie chciałem dawać im dostępu do mojego konta pocztowego, więc stworzyłem konto testowe w tej samej domenie (post.pl). Co ciekawe, nowe konto działało w Sparku bezproblemowo ale gdy zmieniłem konfigurację Sparka na moje stare konto to znów był ten sam problem.

    Wygląda, że nowo-tworzone konta mają jakieś inne ustawienia na serwerze pocztowym home.pl więc działają prawidłowo a konta utworzone wcześniej stwarzają problemy.

    @Home.pl prośba o przyjrzenie się tematowi bo to raczej nie wygląda na problem z aplikacją.
     
  11. casar

    casar Profesjonalista

    Wiadomości:
    507
    Docenione treści:
    135
    Trochę pokrętna logika, która wydaje się nie mieć sensu. Wg niej wygląda to tak:
    - jest jeden serwer obsługujący skrzynki
    - jest jeden mechanizm tworzenia skrzynek, który działa od x czasu tak samo
    - skrzynki założone dawniej przestały działać w SPARku, skrzynki nowe (puste) działają

    Nie neguję faktu, że problem użytkowników istnieje, aczkolwiek niekoniecznie wina może leżeć po stronie serwera w home.pl.
     
  12. bartekgr

    bartekgr Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    U mnie sytuacja wygląda tak, że na starym, jak świat koncie w domenie data.pl problem występuje, a na własnej domenie na serwerze wirtualnym wszystko jest OK. Dodatkowo warto zauważyć, że konto @data.pl działało przez długi czas poprawnie ze Sparkiem. W tej chwili, mimo wielu aktualizacji Spark, dalej nie działa poprawnie - sprawdzałem na kilku urządzeniach. W przypadku Canary mail konto co prawda się dodaje, ale nie pobiera maili. Wszystkie inne konta działają z tymi aplikacjami poprawnie.
     

Poleć forum znajomym