1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Spark na Maca i Iphona

Dyskusja w 'Poczta i skrzynki e-mail' rozpoczęta przez użytkownika Lucas85, 17 Maj 2018.

  1. Lucas85

    Lucas85 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Witam,

    Nie moge zalogwac sie do prgramu Spark. Wyswietla komunikat ze jest nie kompatybilny z serwerem. Haslo i wszystkie ustawienia sa poprawne. Ta sama sytuacja jest na Macu jak i na Iphonie.
     

    Załączone pliki:

  2. casar

    casar Ekspert

    Wiadomości:
    371
    Docenione treści:
    110
    A czy to samo konto, z tymi samymi ustawieniami działa w innym programie, np. Thunderbirdzie?

    PS. przydałyby się podstawowe informacje o konfiguracji - typ konta, adres serwera, nazwa użytkownika itd.
     
  3. Lucas85

    Lucas85 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Zainstalowalem klienta poczty Newton i sytuacja jest bardzo podobna. Zalaczam zrzuty ekranu. Mam serwer w home.pl, serwer1891581, Lukasz Hubner. Wydaje sie teraz ze problem nie lezy po stronie kilenta poczty a raczej po stronie home.pl
     

    Załączone pliki:

  4. papcio

    papcio Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Potwierdzam problem ze Sparkiem, ale wygląda to dość dziwnie. Spark działa z kontami home..pl, ale nie można dodać nowego. Na jednym z kont poczty home zmieniłem hasło i próba zmiany w programie powoduje takie same komunikaty jak powyżej, nie ma znaczenia jakie mam ustawienia, wcześniej ustawione inne konto działa nadal.
     
  5. damianmroz

    damianmroz Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Witam.
    Mam ten sam problem. Nowe konto działa przy starym koncie po zmianie hasła nie mogę się zalogować do Spark Mail wyskakuje że ten serwer nie jest obsługiwany. Na serwer1316618.home.pl jedne konta działają a drugie po zmianie haseł nie chcą.
     
  6. papcio

    papcio Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Ciekawe, kto oznaczył problem jako „rozwiązany”. Choć w sumie ja sobie poradziłem, zrezygnowałem z home.pl. Niestety zero pomocy.
     
  7. bartekgr

    bartekgr Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Mam ten sam problem. Home, mimo wielokrotnego opisywania problemu, twierdzi, że po ich stronie wszystko jest OK.
     

Poleć forum znajomym