1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

SUGESTIA Sugestie do clickshop

Dyskusja w 'Sklep internetowy' rozpoczęta przez użytkownika danielwoj, 26 Październik 2018.

  1. danielwoj

    danielwoj Początkujący

    Wiadomości:
    6
    Docenione treści:
    0
    Dzień dobry,

    Mam kilka sugestii, które można by było wprowadzić do clickshop, aby poprawić jego działanie.

    1. Sortowanie produktów w kategoriach według liczby odwiedzin/sprzedaży/popularności;
    2. Import z pliku CSV cen wraz z ceną promocyjną- do tej pory wszystkie promocje trzeba ustalać ręcznie;

    Może wy macie również jakieś sugestię? Tak, abyśmy razem ulepszali nasz system?
     
  2. Trzy Marchewki

    Trzy Marchewki Użytkownik

    Wiadomości:
    56
    Docenione treści:
    8
    Wnoszę o:
    1. Wstawienie wyszukiwarki lub rozwijanej listy wpisanych już producentów (tak jak to działa gdy dodajemy nowy produkt i wstawiamy producenta z rozwijanej listy) w sekcji Asortyment/Producenci.
    Uzasadnienie:
    jest możliwość sortowania po ID, Nazwie i Ilości produktów. Mam 233 producentów i aby odnaleźć konkretnego to muszę najpierw posortować alfabetycznie, najlepiej wybrać 50 pozycji wyświetlanych na stronie co zmniejszy ilość stron, wstrzelić się mniej więcej ze stroną, na której może być producent zaczynający się na konkretną literę lub przewalać strony kolejno. Łącznie do wykonania przynajmniej 3 do 4 kroków przygotowawczych aby znaleźć producenta.
    Wniosek:
    zdecydowane przyspieszenie pracy a co za tym idzie wygoda w posługiwaniu się zapleczem sklepu :)

    2. Możliwość zdefiniowania w ustawieniach zaplecza, domyślnej, preferowanej przeze mnie ilości wyświetlanych rekordów na liście klientów, produktów czy też producentów.
    Uzasadnienie:
    W wielu miejscach zaplecza posługujemy się listami klientów, produktów czy też producentów i zawsze, domyślnie ilość wyświetlanych rekordów wynosi 20. Oczywiście na samym dole mamy możliwość wyboru innej ilości, tj. 10, 20, 30 ,40 i 50. Ponieważ ilość tych danych rośnie to zawsze będzie ona większa niż 20 i zawsze przełączam na 50 ale niestety gdy zmienię kategorię wyświetlanych danych to znowu muszę przełączać z 20 na 50. Jest to uciążliwe.
    Wniosek:
    zdecydowane przyspieszenie pracy a co za tym idzie wygoda w posługiwaniu się zapleczem sklepu, czyli jak w punkcie powyżej.:)

    Proszę uprzejmie o przychylne rozpatrzenie mojego wniosku.
    Z wyrazami szacunku.
    Użytkownik
    (który pracuje na tym narzędziu codziennie)
     
  3. jsb

    jsb Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    1. Można by było pomyśleć o powiązaniu produktów promocyjnych w grupy czy kategorie.
    W momencie gdy tworzymy akcję promocyjną na produkty z różnych kategorii nie ma możliwości szybkiego ich powiązania. Próbowałem to robić poprzez stosowanie Atrybutu Promocja i jej nazwa, ale sprawdza się to tylko w obrębie kategorii.
    Przykład:
    Z okazji dnia koloru pomarańczowego chcę wprowadzić promocję na wszystkie produkty w kolorze pomarańczowym, ale z różnych kategorii np. sweter, t-shirt i spodnie. Na blogu informuję o tym klientów, ale muszę linkować osobno do każdego produktu, a chciałbym, żeby trafiali na stronę, gdzie znajdą wszystkie produkty promocyjne ze wszystkich kategorii.
    2. Apel, by wraz ze zmianą wariantu kolorystycznego modyfikowany był link do produktu. W innym poście na forum wyjaśniałem już tego powody.
     

Poleć forum znajomym