Witam, Czy można połączyć termin z wysyłki z dostępnością? Produkty które mamy na stanie chcemy, aby automatycznie były oznaczone jako wysyłka w 24 godziny. Czy można tak zrobić? Drugie pytanie, czy można zrobić dodatkową kategorię produktów "dostępne od ręki" - a w niej wszystkie produkty dostępne w sklepie?
@danielwoj obecnie niestety silnik shopera nie oferuje powiązania terminów wysyłki do dostępności więc zostaje albo napisanie jakiegoś skryptu po RestAPI albo ręczna praca na pliku CSV. Co do zrobienia dodatkowej kategorii to możesz wykorzystać aplikacje "Masowe przypisywanie kategorii" i w miare szybko dopisać dodatkową kategorie do produktów, ale nadal to będzie praca ręczna.
Ja kiedyś też kombinowałem co zrobić i obecnie mam tak: produkty, które masz na stanie ustaw w Konfiguracja >>> Asortyment >>> Stany dostępności w trybie działania automatycznego gdy >0 na np. "W magazynie, wysyłka w 24h". Dla =0 wpisz np. wysyłka w ciągu 4 dni roboczych. Dla reszty produktów, których nie masz na stanie, ale możesz zdobyć wpisz w części "Tryb działania: ręczny:" np "Wysyłka w ciągu 7 dni roboczych."