1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Ogólne Ujednolicenie terminów płatności dla usług

Dyskusja w 'Sugestie i zgłoszenia' rozpoczęta przez użytkownika Grzesiek, 2 Listopad 2015.

  1. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Sugestia zaproponowana przez użytkownika usług home.pl:

    Proponuję aby umozliwić rozliczanie proporcjonalne za część okresu rozliczeniowego - tak aby dokupując usługi w dowolnym momencie móc potem za wszystkie płacić razem. Obecnie jak mam usługi pokupowane w róznych częściach roku, to albo płace kilkanaście faktur w róznych terminach albo indywidualnie zwracam się z prośba o jedną zbiorczą fakturę pro-forma (co jest jakims ułatwieniem) ale trzeba co roku o tym pamiętać i w przypadku najbardziej oddalonych w czasie usług wymusza to płatność za prawie dwa lata w przód.
     
  2. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Też jestem za tym, przy 1-2 usługach to nie ma znaczenia, przy 20 i więcej już ma dość znaczne :)
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Sugestia została przeniesiona, w związku z tym mamy ją na uwadze. Musimy jednak pamiętać, że o ile wykonanie zbiorczej płatności nie jest problemem, wystarczy taki fakt zgłosić podczas kontaktu z BOK, przygotujemy Pro Formę. O tyle samo rozliczenie tych płatności i zrównanie ważności jest już trudniejsze, np. domen, których okres abonamentowy wynosi wielokrotność 1 roku.
     
  4. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Doskonale wiem, że domeny to problem i na to chyba nie ma jednego rozwiązania,
     
  5. jakubgalinski

    jakubgalinski Spryciarz

    Wiadomości:
    48
    Docenione treści:
    4
    ...ale przy kilku usługach serwerów TAK, natomiast przy domenach I CERTYFIKATACH SSL nie jest to możliwe.
    Wychodzi na to, że tylko i wyłącznie przy usługach home.pl (serwery, poczta etc.) jest to możliwe :)
     
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Pamiętajcie, że podczas kontaktu z BOK, możecie złożyć dyspozycję wystawienia zbiorczej Pro Formy. Faktem jest że często takie płatności są realizowane z dużym wyprzedzeniem, dlatego nie jest to pewnie rozwiązanie dla każdego. Z drugiej strony spójrzmy na to inaczej: system powiadomień, maile, sms, komunikaty w Panelu oraz nasze telefony powinny wystarczająco wiele razy dać się Wam we znaki że coś jest niezapłacone ;) Nie ukrywajmy, ale mamy wielu zwolenników tego systemu powiadomień. Spójrzmy też na to że wszystko zmienia się tak dynamicznie w tej chwili, że czasami próby uporządkowania wszystkiego są bezcelowe. W końcu jesteśmy w ciągłej synchronizacji, być może niebawem takie tematy jak automatyczne dodawanie powiadomień z banku czy home.pl do mojego kalendarza staną się codziennością.
     

Poleć forum znajomym