1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE ustawienie Nazwy firmy i NIP jako obowiązkowe

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika SPartys, 18 Styczeń 2018.

  1. SPartys

    SPartys Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Witam,
    W panelu rejestracji klienta po wybraniu opcji firma pojawiają się pola "Nazwa firmy" i "NIP". Pola te zaznaczone są gwiazdkami jako pola wymagane, jednak w rzeczywistości jeśli klient nie wypełni tych pól to również dokona rejestracji.

    Gdzie i jak można jest poprawić, aby brak wypełnienia blokował rejestrację?
     
  2. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @SPartys posiadając ustawione w Konfiguracja->Klienci->rejestracja wymagania pełnych danych brak podania nip'u powoduje pokazanie się komunikatu o błędzie w formularzu. Sprawdź proszę jeszcze raz, jak nadal będzie tak samo prześlij do naszego Biura Obsługi wiadomość z poziomy panel.home.pl -> Centrum pomocy->Wiadomości i komunikaty, sprawdzimy dokładnie wówczas ustawienia.
     

Poleć forum znajomym