1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

"Użyj ujednoliconej poczty dla tego konta"

Dyskusja w 'Obsługa skrzynki e-mail w Poczcie home.pl' rozpoczęta przez użytkownika WlodekB, 16 Wrzesień 2015.

  1. WlodekB

    WlodekB Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Szanowni Państwo,

    W zeszłym tygodniu założyłem u Państwa pocztę i testuję.
    Wczoraj pojawił się problem - dodałem dwa zewnętrzne adresy pocztowe (firmowe oraz gmail).
    Synchronizuje się ładnie, jednak chciałbym koniecznie widzieć pocztę z tych zewnętrznych kont w głównym folderze poczty na home.pl - chodzi przede wszystkim o powiadomienia (nowe wiadomości w zewnętrznych folderach ich nie generują).

    W ustawieniach wszystkich kont zaznaczyłem "użyj ujednoliconej poczty dla tego konta" - niestety nie działa (lub wydaje się nie działać). Nie udaje mi się również przenieść tych folderów manualnie ("Nazwa folderu INBOX jest zarezerwowana").

    TL;DR: "jak przenieść zewnętrzną pocztę do głównego folderu lub jak włączyć powiadomienia o nowych wiadomościach dla poczty z zewnętrznego konta?"

    Nie znalazłem podobnego problemu w pomocy ani na forum.

    Z góry dziękuję za pomoc,
    w.
     

    Załączone pliki:

  2. Magdalenkaa

    Magdalenkaa Praktyk

    Wiadomości:
    30
    Docenione treści:
    6
    Tego się chyba nie da wykonać, ale poczekaj na odpowiedź z home.pl

    Gdy rezygnowałam z poczty na Yahoo czy Gmail, ustawiłam na sztywno przekierowanie poczty na adres skrzynki w home.pl, w ten sposób wszystko co wpadło na Yahoo i Gmail, wpadało do skrzynki odbiorczej. Tutaj tworzyłam reguły wiadomości z przeniesieniem do podkatalogów. Wprawdzie nie ufam do końca, czy wszystkie wiadomości przechodzą, ale w ten sposób pozbyłam się obsługi kilku kont.
     
  3. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 400
    Docenione treści:
    532
    zrób regułę która każdy email docierający do tych folderów przeniesie do głównego :) to chyba najprostsze :)
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 594
    Docenione treści:
    329
    @WlodekB tak, konta zewnętrzne nie generują powiadomień o Nowej Poczcie. Nie w kliencie poczty w przeglądarce. Co do przycisku użyj ujednoliconej poczty dla tego konta już wystawiłem zgłoszenie z prośbą o wyjaśnienie czy działa lub jak działa. Oczywiście całość traktujemy także jako sugestię zmian, jeśli okazało by się że to o czym piszemy nie jest związane w żaden sposób z powiadomieniami.

    @Magdalenkaa wskazała Ci dobre rozwiązanie i sprawdzone, a przede wszystkim jedyne jakie mi także przychodzi do głowy.

    Przetestuję jeszcze pocztę, jeśli coś nowego się pojawi, dam znać.
     
  5. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 400
    Docenione treści:
    532
    @Magdalenkaa testowałem przekierowania długi czas i wszystko spokojnie przechodzi :) jest to bardzo dobre rozwiązanie.
    Oba rozwiązania czy to reguła czy przekierowanie mają swoje wady i zalety i warto sprawdzić która opcja jest dla nas najlepsza :)
     
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 594
    Docenione treści:
    329
    @TheL @WlodekB reguły wiadomości działają tylko dla konta do którego jesteś zalogowany. W tym wypadku to rozwiązanie nie pomoże.

    Gdyby chodziło o segregowanie maili na koncie zewnętrznym, to reguły trzeba by utworzyć np. po stronie Gmaila/Yahoo.
     
  7. WlodekB

    WlodekB Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Dzięki wszystkim za pomoc.

    W takim razie nurtuje mnie pytanie "po co jest opcja żyj ujednoliconej poczty dla tego konta". Wg helpa:

    "zaznacz tę opcję, jeśli chcesz ujednolicić foldery pocztowe z konta zewnętrznego z Twoim kontem pocztowym w home.pl. Oznacza to, że wiadomości e-mail ze skrzynki odbiorczej z konta zewnętrznego oraz konta pocztowego w home.pl będą znajdowały się w jednym folderze pocztowym (jeśli nazwy folderów są takie same). Jeśli opcja nie została zaznaczona, to foldery pocztowe konta zewnętrznego nie zostaną scalone z kontem pocztowym w home.pl."

    ...co sugeruje właśnie rozwiązanie mojego problemu.
     

Poleć forum znajomym