Szanowni Państwo. Wykorzystujemy pocztę home do wysyłania danych z maszyn. Czy ktoś kto jedzie do klienta , musi dzwonic do mnie jako administratora z prośbą o utworzenie skrzynki pocztowej? Otoż musi . Home nie wprowadził funkcjonalności, która pozwala na nadanie użytkownikowi uprawnień tylko na tworzenie skrzynek. Zmusza mnie wiec, do dania pracownikowi pełnych uprawnień administratora, z możliwością szpiegowania wszystkich skrzynek w firmie , wyłączenia usług lub ich kupienia. Chwyt poniżej pasa . Jesteście kiepscy jak na rok 2021. Obiecujecie od zmiany panelu taka funkcjonalność, ale widocznie nie dbacie o nasze poczucie bezpieczeństwa.
Bez obrazy, ale rola administratora zobowiązuje. Nie znam osobiście tego problemu, więc nie będę oceniał Twojej sytuacji, niemniej utworzenie skrzynki to nie jest jakaś uciążliwa i skomplikowana sprawa. Chyba, że masz takich sytuacji kilkanaście dziennie. Zgodzę się, że bardziej zaawansowane ustawienia dostępu byłyby wskazane, co znacznie ułatwiłoby pracę.