1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Użytkownik nie może zmienić hasła do poczty

Dyskusja w 'Sugestie i zgłoszenia' rozpoczęta przez użytkownika kcieslak, 13 Czerwiec 2018.

  1. kcieslak

    kcieslak Artysta

    Wiadomości:
    276
    Docenione treści:
    67
    W webmailu użytkownik nie może zmienić hasła do poczty (odpowiednią opcję mam włączoną na serwerze). Wyskakuje błąd "Wystąpił błąd. Twoje hasło NIE zostało zmienione."

    Prawdopodobnie coś się popsuło podczas przejścia z beta na zwykłe.

    Piszę tutaj bo ten błąd zgłaszałem 04.06, następnie 11.06 (gdzie chyba dopiero błąd został przez konsultanta zgłoszony gdzie poinformowano mnie, że nawet w ten sam dzień może ktoś się ze mną skontaktuje).
     
  2. LorK

    LorK Pogromca Beta-tester

    Wiadomości:
    924
    Docenione treści:
    84
  3. kcieslak

    kcieslak Artysta

    Wiadomości:
    276
    Docenione treści:
    67
    Już minęły ponad 2 tygodnie od pierwszego zgłoszenia a ponad tydzień od zgłoszenia chyba formalnego na które miałem dostać odpowiedź i cały czas użytkownicy nie mogę zmieniać haseł do poczty. (odpowiedzi żadnej też jeszcze nie dostałem)
     
  4. kcieslak

    kcieslak Artysta

    Wiadomości:
    276
    Docenione treści:
    67
    Kolejny dzień kiedy użytkownicy nie mogą zmienić hasła i kolejny dzień bez żadnej odpowiedzi.
     
  5. kcieslak

    kcieslak Artysta

    Wiadomości:
    276
    Docenione treści:
    67
    Dzisiaj 1 dzień lata a u mnie cały czas nie działa i nie ma żadnej odpowiedzi na moje zgłoszenie.
     
  6. kcieslak

    kcieslak Artysta

    Wiadomości:
    276
    Docenione treści:
    67
    Cały czas to samo.
    @Mariusz @Grzesiek może uda Wam się spojrzeć na zgłoszenie, które robiłem drogą telefoniczną? Powinienem dostać odpowiedź na maila, którego mam podpiętego do forum.
     
  7. Mariusz

    Mariusz BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 043
    Docenione treści:
    300
    @kcieslak przepraszam, ze dopiero teraz odpowiadam. Sprawdzam status zgłoszenia, przesłałem wiadomość do liderów Biura Obsługi Klienta.
     

Poleć forum znajomym