1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Użytkownik nie może zmienić hasła do poczty

Dyskusja w 'Sugestie i zgłoszenia' rozpoczęta przez użytkownika kcieslak, 13 Czerwiec 2018.

  1. kcieslak

    kcieslak Artysta

    Wiadomości:
    278
    Docenione treści:
    67
    W webmailu użytkownik nie może zmienić hasła do poczty (odpowiednią opcję mam włączoną na serwerze). Wyskakuje błąd "Wystąpił błąd. Twoje hasło NIE zostało zmienione."

    Prawdopodobnie coś się popsuło podczas przejścia z beta na zwykłe.

    Piszę tutaj bo ten błąd zgłaszałem 04.06, następnie 11.06 (gdzie chyba dopiero błąd został przez konsultanta zgłoszony gdzie poinformowano mnie, że nawet w ten sam dzień może ktoś się ze mną skontaktuje).
     
  2. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 036
    Docenione treści:
    91
  3. kcieslak

    kcieslak Artysta

    Wiadomości:
    278
    Docenione treści:
    67
    Już minęły ponad 2 tygodnie od pierwszego zgłoszenia a ponad tydzień od zgłoszenia chyba formalnego na które miałem dostać odpowiedź i cały czas użytkownicy nie mogę zmieniać haseł do poczty. (odpowiedzi żadnej też jeszcze nie dostałem)
     
  4. kcieslak

    kcieslak Artysta

    Wiadomości:
    278
    Docenione treści:
    67
    Kolejny dzień kiedy użytkownicy nie mogą zmienić hasła i kolejny dzień bez żadnej odpowiedzi.
     
  5. kcieslak

    kcieslak Artysta

    Wiadomości:
    278
    Docenione treści:
    67
    Dzisiaj 1 dzień lata a u mnie cały czas nie działa i nie ma żadnej odpowiedzi na moje zgłoszenie.
     
  6. kcieslak

    kcieslak Artysta

    Wiadomości:
    278
    Docenione treści:
    67
    Cały czas to samo.
    @Mariusz @Grzesiek może uda Wam się spojrzeć na zgłoszenie, które robiłem drogą telefoniczną? Powinienem dostać odpowiedź na maila, którego mam podpiętego do forum.
     
  7. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @kcieslak przepraszam, ze dopiero teraz odpowiadam. Sprawdzam status zgłoszenia, przesłałem wiadomość do liderów Biura Obsługi Klienta.
     
  8. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @kcieslak informuję tutaj na forum, że w chwili obecnej zmiana hasła do skrzynki za pośrednictwem Webmaila jest niedostępna. Pracujemy nad tym, aby umożliwić taką zmianę hasła. Kwestia ta ma wysoki priorytet.
     
  9. kcieslak

    kcieslak Artysta

    Wiadomości:
    278
    Docenione treści:
    67
    Już tydzień odkąd pracujecie nad tym. Czy coś się udało popchnąć do przodu?
     
  10. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Przepraszam za długi okres oczekiwania, jeszcze nad tym pracujemy... kwestia zmiany hasła jest powiązana również z innymi funkcjami, np. brak możliwości ustawienia autorespondera oraz innych ustawień skrzynki przez webmaila (w tym również zmiana hasła). Prosimy jeszcze o cierpliwość.
     
  11. kcieslak

    kcieslak Artysta

    Wiadomości:
    278
    Docenione treści:
    67
    @Mariusz i jak, widać jakieś światełko w tunelu? (właściwie to już minął ponad miesiąc od mojego pierwszego zgłoszenia)
     
  12. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Skonsultowałem sprawę bezpośrednio u kierownika produktu i już niedługo możemy spodziewać się aktualizacji, obecnie kończymy testy i możliwe, że jeszcze w tym tygodniu uda się to wprowadzić (ale proszę nie traktować jeszcze mojej deklaracji zobowiązująco, bo testy jeszcze nie się skończyły, jeśli nic z nich nie wyniknie, to termin w tym tygodniu jest wtedy prawdopodobny).
     

Poleć forum znajomym