Witam Mam problem, wiadomości mail ze sklepu trafiają do spamu, konto mailowe mam dobrze skonfigurowane, wiadomości są wysyłane po zakupie/rejestracji ale trafiają do spamu. Jak rozwiązać ten problem ?
@Bogu wysłałem zapytanie do specjalisty od naszego sklepu internetowego (QA-33071). Proszę o cierpliwość, gdy uzyskam jakiekolwiek informacje zwrotne, dam znać tutaj w temacie na forum. Na Twoim sklepie powinno zostać utworzone konto klienta z adresem e-mail zaczynającym się od "wstargardzie@". Możesz te konto już usunąć, utworzyłem je tylko na potrzeby testu.
@Bogu Na Twój kontaktowy adres e-mail powinieneś otrzymać informacje od naszego specjalisty odnośnie dodania rekordu SPF. Zmiany powinny już funkcjonować, stąd proszę o weryfikację czy wiadomości nadal trafiają do spamu. Odwiedzając Państwa sklep internetowy zauważyłem, iż nie ma w nim certyfikatu SSL. W wiadomości e-mail od naszego specjalisty została wysłana wiadomość odnośnie oferty specjalnej na certyfikat SSL. Proszę ją również sprawdzić.
U którego dostawcy poczty trafiają do spamu? Dla gmaila musiałem dodać rekord SPF ręcznie i zajęło to parę godzin. Wypełnij ten formularz i google powinno się naprawić, jeżeli problem dotyczy innych dostawców to napisz których https://support.google.com/mail/contact/msgdelivery?vid=0-1246594972489-1479287802465