1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE 'Włącz funkcję catch-all' nieaktywny

Dyskusja w 'Domeny' rozpoczęta przez użytkownika sawitar, 22 Listopad 2017.

  1. sawitar

    sawitar Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Witam,

    Mam u was domene w ramach ktorej przekierowuje poczte na inne konto email (w zupełnie innym systemie), miałem także aktywną funkcję catch-all.

    Zauważyłem ze jakiś czas temu (nie wiem dokladnie kiedy) maile kierowane na moją domeneę nie są przekierowywane. W Panelu zauwazylem także ze funcja ''Włącz funkcję catch-all" jest wyszażona i nie moge jej aktywowac?

    Jakiś pomysł co może być przyczyną?

    Pozdrawiam
     
  2. Mariusz

    Mariusz BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    2 933
    Docenione treści:
    295
    Sprawdź czy masz dodany jakiś rekord MX przy domenie i czy jest on Ci potrzebny. Najprawdopodobniej jest jakiś dziwny rekord MX dodany przy domenie i domena jest traktowana przez Panel.home.pl w taki sposób jakby ta domena nie była obsługiwana w home.pl. Najprawdopodobniej to może być przyczyną, jeśli nie, będziemy szukać dalej ;)
     
  3. sawitar

    sawitar Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    W rzeczy samej. Jet rekord MX: 10 domains018.home.pl
    którego nie dodawałem, ale nie mogę go tez usunąć ani zmienić

    Na szybko zresetowałem ustawienia domeny ale wpis MX nadal pozostał.

    Czy to możne być przyczyną? I jak to zmienić?
     
    Ostatnia modyfikacja: 22 Listopad 2017
  4. Mariusz

    Mariusz BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    2 933
    Docenione treści:
    295
    Sprawdziłem teraz Twoją domenę i ten rekord MX, o którym mówisz, jest to standardowy rekord dla domen, które nie są przypisane do żadnego serwera/hostingu w home.pl. Twoja domena jest utrzymywana tylko na serwerach DNS home.pl.

    Sprawdziłem konfigurację domeny i wygląda ona prawidłowo, masz ustawione przekierowanie całej poczty z domeny na określony zewnętrzny adres e-mail i dlatego funkcja catchall jest wyszarzona.

    Szukałbym innej przyczyny dlaczego nagle przestało działać przekierowanie maili... widzę, że masz ustawione przekierowanie WWW jest, które powoduje utworzenie rekordu CNAME w strefie domeny. Taki rekord CNAME może być przyczyną błędów przy ustawionym przekierowaniu poczty e-mail. Spróbuj usunąć przekierowanie WWW przy domenie i sprawdź czy przekierowanie maili zacznie działać.

    edit: z notatek systemowych widzę, że problem został rozwiązany po kontakcie z BOK. Ustawiam temat na forum jako rozwiązany.
     
  5. sawitar

    sawitar Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Problem rozwiązany w 90%

    Usunąłem przekierowanie CNAME domeny. To spowodowało ze record MX wskazywał na domenę, a maile zaczęły być poprawnie przekierowywane.

    Aby serwis nadal działał dodałem CNAME *.domena do poprzedniej lokacji.

    Rozwiązanie domeny bez przedrostka wskazuje na adres należący do home.pl, będę to musiał później rozwiązać.
     

Poleć forum znajomym