1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Wolne działanie sklepu i pojawiający się błąd 504

Dyskusja w 'Sklep internetowy' rozpoczęta przez użytkownika chorg, 22 Październik 2018.

  1. chorg

    chorg Stały bywalec

    Wiadomości:
    39
    Docenione treści:
    6
    Cześć, od początku października borykam się z ogólnie mówiąc, szybkością działania sklepu. W dniu 5.10.2018 otrzymałem informację "... iż niedogodności związane były niezaplanowanymi pracami administracyjnymi na serwerze". Ok, ale pomimo zapewnień, niewiele się zmieniło. Nagrałem filmik jak czasami wygląda otwieranie karty produktowej https://drive.google.com/file/d/1mV9qLXTRuj8Bt5cgqTXeY6prJTciA4VW/view

    Nie ma reguły, raz sklep działa bez zarzutu, a jak się znowu zatnie to nie ruszy przez klika minut. Ponieważ miałem już telefon od rozżalonej klientki, sprawa poważna. Sporadycznie pojawia się także błąd

    Dzisiaj "udało mi się" sklep złapać na tym błędzie 3 razy. Czy ktoś zaobserwował podobne objawy w swoim sklepie?
    Po zgłoszeniu do home.pl miałem wyczyszczone logi administratorów i zalecenie by logować tylko ostatnie akcje, ale to nie pomogło, wysłałem kolejne zgłoszenie i czekam.
     
  2. MateuszŁ

    MateuszŁ Bywalec

    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    1
    miałem to samo, na świeżutko otwartym sklepie (otworzyłem kilka dni temu na testy nowy sklep),
    zmieniłem przeglądarkę na (uwaga nie przewróć się) iexplorer i tam działało płynnie,
    co ciekawe mój główny sklep nigdy nie zaliczył takiej zwiechy, więc problemu nie zgłaszałem

    nie mam absolutnie pomysłu co może powodować ten błąd ale wygląda mi to na "coś po stronie serwera"
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 341
    Docenione treści:
    315
    @LukaszC @PrzemekK możecie rzucic okiem? @chorg wspomina o kontakcie z BOK lub przesłanej informacji, może jakieś ustawienia wymagają odświeżenia.

    Jeśli Panowie zaobserwowaliście problem, proszę odezwijcie się do zespołu eCommerce. Możecie to też zrobić dzowniąc na infolinię i wybierając temat rozmowy --> SKLEP. Sprawa zostanie od ręki zweryfikowana.
     
  4. chorg

    chorg Stały bywalec

    Wiadomości:
    39
    Docenione treści:
    6
    Spróbuję podziałać z IE. W tej chwili działam na Chrome, żona na FF tu na pewno nie ma różnicy. Dziwne jest to, że często sklep (czy po stronie panelu czy frontowej) po odświeżeniu strony wczytuje ją normalnie. A jeżeli chciałbym czekać to trwa to około minuty.
     
  5. chorg

    chorg Stały bywalec

    Wiadomości:
    39
    Docenione treści:
    6
    Kilka dni spokoju, w miarę komfortowej pracy. Administratorzy wyczyścili historie wysyłek i zaczęło to działać, ale to co dzisiaj się dzieje to jakaś masakra.Regularnie pojawia się błąd "504 little Server Error The server cannot process the request due to a little internal error..." na zmianę z "503 Service Unavailable Virtual Server overloaded - high load (or servicing) in progress."
    Nie ma znaczenia przeglądarka, system operacyjny, dostęp do internetu - wszędzie mam to samo. Zgłosiłem sprawę do pomocy technicznej i czekam. Trochę tracę już cierpliwość.
     
  6. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    694
    Docenione treści:
    80
    @chorg w logach systemowych widzę błędy typu 503, ale mogą być one związane z przekroczeniem parametrów bezpieczeństwa. Proszę o kontakt bezpośrednio z naszym biurem obsługi w momencie jak pojawią się ponownie błędy typu 503 będziemy mogli dokładnie to zweryfikować.
     
  7. chorg

    chorg Stały bywalec

    Wiadomości:
    39
    Docenione treści:
    6
    Dzięki @LukaszC, od soboty błędu 503 nie widziałem Dzisiaj dostałem także informację o rozwiązaniu problemu z błędem 504. Niestety, dzisiaj pojawił się on już 3 razy. W sobotę wyczyściłem bazę produktów z tych wycofanych (ponad 5k indeksów). Sądziłem, że to coś pomoże, ale jest bez zmian.
     
  8. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    694
    Docenione treści:
    80
    Jakie konkretnie operacje są wykonywane przy otrzymaniu kodu błędu ?
     
  9. chorg

    chorg Stały bywalec

    Wiadomości:
    39
    Docenione treści:
    6
    W dniu wczorajszym pamiętam jedną sytuację. Dodawałem ręcznie produkty do zamówienia klienta (około 16). Ponieważ bardzo długo odświeżała się strona, sprawdziłem czy sklep działa po stronie klienta. Otworzyłem stronę na telefonie i pojawił się błąd 504.
    Dwóch pozostałych błędów nie kojarzę jednak z żadną konkretną operacją.
     

Poleć forum znajomym