1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

SUGESTIA Wolne logowanie do poczty - nowe konto

Dyskusja w 'Sugestie i zgłoszenia' rozpoczęta przez użytkownika Hiram, 4 Maj 2016.

  1. Hiram

    Hiram Bywalec

    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    1
    Po zepsuciu obsługi klienta home postanowiła skopać pocztę. Kiedy zakładałem pocztę poprzednio wszystko było super. dziś nowa poczta wyświetla komunikat :Pierwsze logowanie do nowej poczty może zająć dłuższą chwilę. Wszystkie wiadomości e-mail będą widoczne po zakończeniu procesu tworzenia nowego profilu. Jaki profil? jakie emaile, zakładam pocztę która ma być pusta. Po za tym to coś za co ktoś powinien dostać wypowiedzenie z pracy kręci już 20 min kołkiem. To przestaje być śmieszne , zmiany na gorsze, nie tego się spodziewałem po tylu latach z home.
     
    rgraczyk lubi to.
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @Hiram pierwsze logowanie do nowo utworzonej skrzynki e-mail było i jest nadal związane z konfiguracją, tzw. profilu poczty w systemie OX. Niezależnie od tego czy jest to puste konto, czy też logowanie następuje do nowej poczty ale z użyciem już działającej skrzynki, może trwać to kilka sekund, nawet do kilkudziesięciu minut. Ten element, podobnie jak optymalizacja czasu logowania do poczty dla wszystkich kont, jest naszym priorytetem w pracach nad tym systemem. Jedyne co ze swojej strony mogę polecić, to zamknąć okno przeglądarki i zalogować się ponownie za kilka-kilkanaście minut.
     
  3. Hiram

    Hiram Bywalec

    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    1
    W poprzedniej wersji poczty taki problem nie występował. Wniosek jest prosty zepsuliście to. Nigdzie nie spotkałem się z poczta której jest czas oczekiwania przy pierwszym logowaniu pół godziny. Ponadto stara poczta miała o wiele lepszą funkcjonalność. Tutaj ktoś porozkładał opcje i ustawienia w tragiczny sposób. Ostatnio nie mogłem zaznaczyć okienka pozostaw wiadomości na serwerze. Dopiero konsultant przez telefon to wykonał, to jest normalne? Oczywiście konsultant nie wiedział dlaczego tak jest. Gdzie jest opcja dodaj adresata do skrzynki kontaktowej? Proszę mnie nie rozbawiać.
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @Hiram rozumiem Ciebie, jednak ten temat już przerabialiśmy. Stara poczta i nowa poczta to dwa różne systemy/mechanizmy. Stara poczta zakończyła swoje możliwości dalszego rozwoju i zaprzestaliśmy jej wsparcia. Nowa Poczta daje nowe możliwości rozwoju, nieograniczone i zmiana była konieczna, dlatego, że klienci oczekują nowych rozwiązań i funkcjonalności, co potwierdza też zainteresowanie tematem.

    Oczywiście, otrzymujemy zgłoszenia dot. błędów i niedogodności w działaniu i pracujemy nad tym każdego dnia. Zbieramy je także na forum.

    Forum ma charakter techniczny, każda uwaga dot. działania naszych usług jest cenną informacją, ale potrzebujemy konkretów, aby móc przekazać je do niezwłocznej weryfikacji. W bieżących tematach związanych z obsługą i konfiguracją, chętnie podpowiemy/pomożemy Ci.

    Jeśli chodzi o wspominany przycisk, musisz doprecyzować o czym dokładnie piszesz. Funkcjonalność taka jest dostępna w programach pocztowych, zew.. Jeśli zaobserwujesz taki problem, wyślij do nas zgłoszenie, podając więcej szczegółów, w tym rodzaj przeglądarki z jakiej korzystasz i opcje której to dotyczy. Jestem aktywnym użytkownikiem nowej poczty, m.in. ze względu na obsługę klienta i monitorowanie zmian, nie wiem o której funkcji dokładnie piszesz i problemu. Chętnie poznam szczegóły.

    Jeśli chodzi o książkę adresową, w ustawieniach w zakładce poczta są dostępne funkcje:
    • Automatycznie gromadź kontakty w folderze "Zgromadzone adresy" podczas wysyłania wiadomości
    • Automatycznie gromadź kontakty w folderze "Zgromadzone adresy" podczas czytania wiadomości
    Po przejściu do książki adresowej, dostępny jest także przycisk Nowe --> Dodaj kontakt.
     
  5. Hiram

    Hiram Bywalec

    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    1
    No własnie, to jest tu, a to jest tam. Proszę nie pisać czego klient oczekuje, bo oczekujemy sprawnie działającej poczty. Nie mam żadnych przeciw nowej poczcie ani nowym rozwiązaniom. Pod jednym warunkiem,nie mogą być gorsze od wersji którą zastępują a są !! Przycisk bardzo prosta sprawa tam gdzie jest przekieruj pocztę jest też okienko małe zaznacz aby pozostawić wiadomości na serwerze i się nie dało.
     
  6. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    ale tak samo było w "starej poczcie" w tym samym miejscu przy przekierowaniu był mały checkbox.
    "Nowa poczta" mimo swoich wad jest bardziej funkcjonalna niż stara.
    Zresztą pamiętajmy o jednym, nie piszemy tu nawet o poczcie jako poczcie, a jedynie webowym kliencie pocztowym, jednym się podoba innym nie i tyle.

    Funkcjonalnie nowy klient ma właściwie wszystko to co miał stary + dodatkowe ułatwienia.
     
  7. Hiram

    Hiram Bywalec

    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    1
    Było takie samo przecież pisze, ale tam można było go zaznaczyć a tu musiałem dzwonić do konsultanta.. Nie ma dodatkowych ułatwień, ma dodatkowe utrudnienia.
     
  8. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Widzę tu tylko dwa rozwiązania, albo przeglądarka albo coś nie zaskoczyło. Jeśli konsultant zrealizował zgłoszenie, fakt ten został przekazany do kierownika produktu do monitorowania. Jeśli zaobserwujesz podobne zdarzenia, napisz proszę.
     
  9. Hiram

    Hiram Bywalec

    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    1
    To jest po prostu komedia z pocztą. Jak w ogóle możecie pisać,ze to coś jest lepsze?? Na kolejnej poczcie nie zrobię przekierowania bo niemożliwe jest zaznaczenie okienka zostaw wiadomości na serwerze,, a ja chcę żeby zostały. Przy zalogowaniu poczta chce coś przywracać...to jest po prostu kpina,i żenada. Znowu mam dzwonić do konsultanta żeby zaznaczył mi kwadracik?
     
  10. Hiram

    Hiram Bywalec

    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    1
    Nie mam siły do tego.... po wpisaniu adresu prawidłowego którego używam 15 lat i na który przyszły setki emaili z home to nowe byle co pisze komunikat : Pole musi zawierać tylko prawidłowe adresy email !!!! Opamiętajcie się zanim całkiem ten home rozwalicie
     
  11. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Ptaszek do zaznaczenia, @Hiram jaki adres e-mail i jaka przeglądarka.
    Przywracanie: system proponuje przywrócenie ostatnio edytowanej/tworzonej wiadomości e-mail, której okno edytora nie zostało zamknięte. Piszesz wiadomość, nie wysyłasz jej, nie zamykasz. Zamykasz pocztę, otwierasz, masz możliwość kontynuowania edycji wiadomości. Jeśli odrzucisz, przechodzisz do poczty. Jeśli chcesz zamykać w ciemno, zaznacz w Ustawieniach opcję zapisywania kopii roboczych. Warto.
    Logowanie: wpisujesz czy wklejasz adres e-mail? może wkradła się spacja. Jaki adres wpisywałeś?
     
  12. Hiram

    Hiram Bywalec

    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    1
    Nic się nie wkradło. Mnie najbardziej interesuje dlaczego nie można zaznaczyć opcji pozostaw na serwerze po najechaniu kursorem na okienko pokazuje się zakaz. I to już jest na drugiej poczcie tak, Na pierwszej musiał mi to konsultant zrobić, jakaś straszna porażka. Przeglądarka Chrome i Firefox, taki sam efekt.
     
  13. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Faktycznie znak zakazu się pojawia, nigdy wcześniej tak przekierowania nie robiłem, ale chyba się tak teraz nie da.

    zakaz.png
     
  14. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Taka sytuacja w moim odczuciu może mieć miejsce tylko w chwili jeśli pole Przekierowanie jest puste. Chrome, FF, IE powinny zwrócić komunikat błędu i podświetlić pole do uzupełnienia.

    Pozostaje pytanie, czy @Hiram problem z zaznaczeniem pola dotyczy sytuacji w której pole Przekierowanie jest uzupełnione? Czy przypadkiem nie korzystacie z przeglądarki EDGE?
     
  15. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    U mnie jest to w firefoxie nawet jak wpiszę adres to nie da się zaznaczyć pola :)
    testemail.png
     
  16. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Działamy, sprawdzamy!

    Edit: przekazane do programistów, aktualizacja w przygotowaniu. Dzięki za dodatkowe informacje, znaleźliśmy przyczynę.
     
    Ostatnia modyfikacja: 11 Maj 2016
  17. Hiram

    Hiram Bywalec

    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    1
    Dodam że bardzo sympatycznym dodatkiem do tej "poczty" jest ostatnio częsty obrazek taki logowanie.jpg
     
  18. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    to może warto zainteresować się jednym z opisów alternatywnych klientów pocztowych które umieszczałem tu na forum :D
     
  19. Hiram

    Hiram Bywalec

    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    1
    Dla mnie jeśli poczta to wyłącznie przez przeglądarkę. Żadnych klientów pocztowych.
     
  20. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Tak, ja pisałem właśnie o klientach przeglądarkowych które można uruchomić na własnym serwerze i na które wchodzimy zamiast ta poczta.home.pl :D
     

Poleć forum znajomym