1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

SUGESTIA Wolne logowanie do poczty - nowe konto

Dyskusja w 'Sugestie i zgłoszenia' rozpoczęta przez użytkownika Hiram, 4 Maj 2016.

  1. Hiram

    Hiram Bywalec

    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    1
    aha, to zerknę. Ale ja chyba zrezygnuje z poczt na home i przeniosę do innego usługodawcy domeny. Bez sensu jak nie mogę mieć adresu z nawą domen, albo mieć i żeby był niefunkcjonalność, od wczoraj, nie wysyła mi na jednej, dzisiaj nie można się zalogować, a Panowie z BOk twierdzą,ze mają świetna i nowoczesną pocztę.
     
  2. Hiram

    Hiram Bywalec

    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    1
    30 min nie moge sie zalogować na żadnej przeglądarce, prędkość mam dobrą... cudownie po prostu cudownie
     
  3. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    sama poczta to działa bardzo dobrze, klient przeglądarkowy nawala. Z tym przenoszeniem się to polecam przemyśleć, wiem po sobie jakie miałem cyrki z innymi dostawcami :)
    Polecam uruchomić sobie pocztę np na subdomenie poczta.wlasnadomena.pl :)
     
  4. wojtek1974

    wojtek1974 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    2
    Ten nowy klient przeglądarkowy to ... porażka. Logowanie trwa długo a czasami się nie udaje. Z czasem odświeżania itp też różnie bywa. Pierwszy raz od kilkunastu lat zdobyłem się na publiczne ponarzekanie bo mam już dość tej nowej zmiany na lepsze. Gdyby nie tradycyjne problemy przy przenoszeniu poczty/strony do innych providerów to pożegnałbym już home po chyba 17 latach korzystania. Jeżeli ktoś mówi że nastąpiła zmiana na lepsze to MOŻE dla kogoś tak ale dla mnie zdecydowanie na gorsze.
     
    rgraczyk i Hiram lubią to.
  5. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
  6. Hiram

    Hiram Bywalec

    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    1
    w całości popieram Wojtka1974 !
     
  7. wojtek1974

    wojtek1974 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    2
    dzięki TheL. Przeczytam później. Standardowo staram się nie narzekać jak statystyczny Polak ;-) ale ta nowa LEPSZA zmiana to jedno wielkie nieporozumienie. Jeżeli jeszcze mam bawić się w alternatywne rozwiązania to znaczy że to home.pl daje ciała i powinien pomyśleć o poprawieniu swojego podobno lepszego rozwiązania. Ja nie widzę tej nowej lepszej jakości. A home może sobie pisać co chce, zdania na razie nie zmienię (chyba że coś "się" poprawi) bo już dosyć długo korzystam z tej nowej poczty i to nie z mojej własnej woli. Wolałem starego klienta ale oczywiście, nowe jest lepsze i jest wrogiem starego. Z programów pocztowych zrezygnowałem lata temu, teraz czasami się znowu zastanawiam czy nie pora znowu zmienić zdanie i powrócić do jakiegoś programu ale dla mnie to byłaby kolejna porażka.
     
  8. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Ja już też od wielu lat nie używam żadnych programów pocztowych, ale na wszelki wypadek zainstalowałem sobie RoundCube co opisałem w powyższym temacie i w sytuacjach awaryjnych mam dostęp do poczty. Kilka minut roboty, a połowa stresu mniej :)
     
  9. rgraczyk

    rgraczyk Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Hiram i wojtek1974 wystarczająco wyrazili opinię o nowej poczcie (choć zbyt dyplomatycznie jak dla mnie :D) więc nie będę się powtarzał ale dziś mi tak ciśnienie podniósł home.pl, że bez sety się chyba nie obejdzie - zalogować się nie można, wszyscy konsultanci niedostępni, nic nie działa a ładny głos w pomocy premium (co prawda automat) mówi że aktualnie nie ma żadnych awarii. Czy leci z nami pilot ? a ...siąt moich userów nie mogących się zalogować robi mi ddos-a na telefon :mad:
     
  10. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    @rgraczyk dlatego zaproponowałem alternatywne rozwiązanie choćby tymczasowe :D ja bez poczty bym sobie nie poradził dlatego muszę mieć coś w razie czego, a instalacja tego trwa mniej niż dodzwonienie się do home :)
     
  11. rgraczyk

    rgraczyk Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Wiadomo, że człowiek musi sobie radzić w życiu więc zmuszony byłem przerzucić niedawno większość swoich userów na Outlooka ale niestety spora część nie chce z niego korzystać tylko chce dostęp webowy - takie ich prawo. Ale chyba nie o to chodzi...
     
  12. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Jasne, ja moim powiedziałem nowy adres do klienta webowego i po sprawie, nawet roundcube im się bardziej podoba i jest 100% szybszy :D
     
  13. falasa

    falasa Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    2
    KOSZMARRRRRRRRRRRRRR
    czy ta poczta będzie nadal działała tak jak dziś? To jakieś wielkie nieporozumienie
    nic zrobić nie można już jak zalogujesz to za chwile cię wywala
    PORAŻKA TOTALNA
    co do działania nowej poczty
    popieram również wojtka1974
    rozumiem problemy z serwerem gdyby to była bezpłatna poczta
    ale do cholery płacę i nie mogę skorzystać
    czekałam na wazną wiad i nie mogłam jej odczytac o czasie.......
     
  14. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Potwierdzam, że mamy niedogodności z dostępem do https://poczta.home.pl

    Podkreślam, że wspomniane niedogodności dotyczą panelu poczty, a nie samego serwera pocztowego. Poczta dochodzi na skrzynki e-mail i kolokwialnie mówiąc nigdzie nie znikają. Niedogodności dotyczą tylko panelu pocztowego, odbiór wiadomości z serwera pocztowego za pośrednictwem innych aplikacji powinna działać bez żadnych problemów.

    Robimy wszystko co w naszej mocy, aby jak najszybciej rozwiązać sprawę. Najprawdopodobniej umożliwimy też alternatywną drogę do sprawdzenia skrzynki odbiorczej (dodatkowa aplikacja web).

    Więcej informacji o niedogodności opublikowaliśmy na facebooku: https://www.facebook.com/homepl/posts/1090036034375410
     
  15. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Tak jak napisał Mariusz, z poczty można skorzystać ale innymi drogami, nie przez poczta.home.pl lecz np używając outlooka/thunderbirda 9używając IMAP) instalując sobie inny panel poczty. Rozwiązań alternatywnych jest kilka. Wiem, że to nie powinno należeć do klienta, jednak niestety jak chcemy coś na szybko zrobić to musimy się pobawić kilka minut. Konfiguracja każdego sposobu trwa nie więcej niż 10 minut.
     
  16. falasa

    falasa Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    2
    ale nie zawsze jest mozliwość konfiguracji poczty programem nie moge na cudzym komputerze komus na siłę zmieniac konfiguracji zeby jedna wiadomość odczytać
    sorry
    ja juz jestem zdecydowana jeszcze dwa miesiace opłacone i koniec nigdy wiecej
    szkoda bo wierna klientka byłam notabene i rodzina i znajomi
     
  17. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Zanim się przeniesiesz sprawdź inną pocztę. Mam serwery pocztowe u kilku dostawców i owszem panele pocztowe działają prawie zawsze, ale bywa, że serwery pocztowe przestają tak, że poczta nie dochodzi :) imap przestaje działać i kilka innych cyrków. Ja tam wolę musieć mieć w zapasie zainstalowanego dodatkowego webowego klienta pocztowego niż ryzykować, że jakikolwiek mail do mnie nie dotrze.
     
  18. falasa

    falasa Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    2
    nie zawsze można na "cudzym"komputerze instalować "coś"
    po to mam płatna pocztę żeby móc w każdym miejscu z każdego komputera sprawdzić a nie robić podchody bo nie działa normalnie
    logiczne?
    dziś moje wnerwienie ładnie mówiąc sięgnęło apogeum....
     
  19. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Ale ja Cię doskonale rozumiem. Też się wkurzyłem ale zamiast nic nie robić czy marudzić na serwerze który mam wykupiony w home uruchomiłem alternatywną stronę dla poczta.home.pl nie instalując NIC na jakimkolwiek komputerze i wtedy kiedy inni na facebooku wypisywali swoje żale ja używałem normalnie poczty :) specjalnie podawałem gdzie się dało link do tematu na tym forum gdzie opisałem jak w kilka minut zrobić sobie dostęp do poczty. Ja sobie nie mogę pozwolić na brak dostępu do poczty a też nie instaluję żadnych programów do niej.
     
  20. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    @falasa wnerwienie Ci w niczym nie pomoże. Mnie to akurat dotknęło, bo nie miałem dostępu do klienta pocztowego. Jednak jeśli coś Ci nie działa to nie siadasz i nie robisz focha tylko albo czekasz aż technicy naprawią albo (jak @TheL) korzystasz z alternatywy. IMHO zmiana hostingu da Ci tyle, że będziesz zadowolona... do awarii, która będzie naprawdę dotkliwa - np. utrata danych.
     

Poleć forum znajomym