Prawdopodobnie po aktualizacji zabezpieczeń antyspamowych, którą wykonaliście jakiś czas temu, przestały przychodzić do mnie maile wysłane przez formularz kontaktowy na stronie WWW. Dokładnie chodzi o Contact Form 7 na WordPress. Możecie coś podpowiedzieć w tym temacie, czy formularz jest całkiem nieużyteczny czy to kwestia jakiejś poprawki w jego konfiguracji? Pozdrawiam
W nawiązaniu do Twojego pytania, faktycznie zmiana zabezpieczeń antyspamowych miała wpływ na działanie niektórych formularzy kontaktowych. Wszystko związane jest z użyciem funkcji mail w tego typu formularzach, które nie korzystają z autoryzacji. Więcej informacji o tej zmianie znajdziesz w komunikacie dostępnym tutaj. Rozwiązanie: Załóż na serwerze na którym stoi strona WWW z formularzem Contact Form 7, skrzynkę e-mail o dowolnym adresie np. kontakt@mojastrona.pl lub o adresie wordpress@mojastrona.pl. Skrzynka może być utworzona w konkretnej domenie lub we wszystkich domenach, pamiętaj, że podawany w konfiguracji adres e-mail ma być adresem skrzynki działającej, utworzonej na tym samym serwerze. Zaloguj się do panelu administracyjnego WordPress i po lewej stronie ekranu przejdź do Formularze, kliknij w nazwę swojego utworzonego już formularza i zjedź na dół. Odnajdziesz tam ustawienia Email. W polu Od: należy podać adres e-mail istniejącej skrzynki na serwerze. Pole Dodatkowe nagłówki pozostaw bez zmian. lub Pole Od pozostaw bez zmian. W polu Dodatkowe nagłówki dodaj wpis: From: *adres_na_serwerze_w_home* Reply-to: [your-email]