1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Wycena kosztów dostawy- Nie naliczya opłaty za pobranie

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika czartkowiak, 21 Czerwiec 2017.

  1. czartkowiak

    czartkowiak Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Dzień dobry,

    Chciałbym prosić o pomoc w naprowadzeniu na przyczynę pewnego zachowania mojego sklepu. Otóż w dniu wczorajszym dwóch klientów zamówiło u mnie w sklepie dokałdnie ten sam produkt. Wybrali dokładnie ta sama opcje dostawy(przesylka kurierska) i zapłaty (Pobranie). Problem w tym, że dla jednego klienta do łacznej sumy zakupów zostala naliczona opłata za pobranie (skonfigurowana w dostawach) a dla drugiego już nie.
    Jak moge sprawdzić, dlaczego system zachował się własnie w taki sposob?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Trudno mi to stwierdzić bez analizy konfiguracji sklepu. Zgłoś to proszę na formularzu kontaktowym (panel.home.pl) w zgłoszeniu podając numery zamówienia i adres sklepu oraz produkt i nazwę dostawy. Zgłoszenie podaj tutaj (numer) lub w PW. Przekażę to do odpowiedniego zespołu (formularz pozwala na autoryzację klienta, która umożliwi nam wgląd do konfiguracji)
     
  3. czartkowiak

    czartkowiak Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Zarejestrowany numer sprawy to: XIAB-46189-945
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Przekazane bezpośrednio do osób zainteresowanych tematem. Daj nam chwilę na sprawdzenie.
     
  5. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @czartkowiak w ramach zgłoszenia o numerze: CSMNT-1087 otrzymałem informacje, że Twoje zgłoszenie przekazane zostało do poprawy przez naszych programistów i w jednej z najbliższych aktualizacji globalnie zostanie wdrożone. Zgłoszenie widnieje w naszym systemie jako "błąd" i jest drugie na liście rzeczy do zrobienia. Bliższego terminu wdrożenia poprawki nie mogę w tej chwili podać.

    Proszę o cierpliwość.
     

Poleć forum znajomym