1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Wykluczenie wyników wyszukiwania

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika sensey3, 8 Sierpień 2019.

  1. sensey3

    sensey3 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    3
    Dzień dobry,
    Chciałbym zapytać czy w eSklepie istnieje możliwość wykluczenia np. produktów lub nawet całej danej kategorii z wyników wyszukiwania. Chciałbym stworzyć "archiwum produktów", ale nie chcę by wyskakiwały w wynikach wyszukiwania - tu powinny być tylko produkty aktualnie dostępne.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 564
    Docenione treści:
    325
    @HubertK czy istnieje jakieś rozwiązanie na to? Aplikacja z osobną wyszukiwarką?

    @sensey3 archiwum produktów może niepotrzebnie wpływać na pozycjonowanie sklepu i zniechęcać do zakupu, jeśli klient znajdzie sklep a produkty które go interesują nie będą dostępne. Więcej w tym zakresie podpowie Ci zespół ecommerce. Możesz poczekać na forum, lub skontaktować się z nami telefonicznie wybierając temat rozmowy dot. sklepu.
     
  3. chorg

    chorg Użytkownik

    Wiadomości:
    55
    Docenione treści:
    8
    Podejście do produktów wycofanych to temat trudny, ale trzeba się z nim zmierzyć. Chyba mało kto ma taki komfort, że sprzedaje te same produkty od wielu lat. Ja kiedyś tworzyłem niewidoczną kategorię z wycofanymi produktami. Produkty były aktywne więc np. z google klient na dany produkt mógł wejść. Wyszukiwarka sklepu tego produktu nie pokazuje (jeżeli jest tylko nieaktywnej kategorii). U mnie tak to działało.
    Na pewno nie polecam usuwania produktów ja zrobiłem ten błąd :( Przekierowanie na produkt kompatybilny lub nowszą wersję to chyba najlepsze rozwiązanie. W ostateczności kategoria lub producent.
     

Poleć forum znajomym