Stara Poczta miała tą fajną przypadłość, że można było w jednej przeglądarce mieć otwarte dwie karty, np. w jednym oknie pocztę przychodzącą, a na drugiej karcie pocztę wychodzącą. Przy obsłudze poczty firmowej ciężko sobie wyobrazić pracę bez tej funkcjonalności, czy można w jakiś magiczny sposób o którym nie wiem korzystać z nowej poczty na tej zasadzie o której piszę>
w przypadku poczty firmowej nie wyobrażam sobie pracy na przeglądarce. Zainstaluj program pocztowy a z WWW korzystaj tylko jak jesteś zdalnie lub coś w tym stylu. Ewentualnie dwie przeglądarki - jedna na skrzynkę odbiorczą a druga na elementy wysłane.
Nie, nie ma takiej możliwości. Pracujesz w tej poczcie, do której jesteś zalogowany. Zawsze możesz skorzystać z konfiguracji konta zewnętrznego: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/j...etrznego-konta-e-mail-w-nowej-poczcie-home-pl Warto pamiętać także, ze poczta.home.pl umożliwia wykonywanie kilku prac jednocześnie. Każda nowa wiadomość otwierana jest w formie zakładki, co umożliwia redagowanie kilku wiadomości na raz. Istnieje możliwość podpisywania wiadomości różnymi adresami i stopkami. Do tego pisząc wiadomość, masz stały wgląd w całe konto (patrz wyżej, wiadomości w zakładkach). Z ciekawości wysłałem zgłoszenie: FEEDBACK-1298 i pytanie o przyszłość nowej poczty w kontekście pracy z kilkoma kontami na raz.
a) Zainstalowałem thunderbirda i skonfigurowałem sobie tylko dwie z naszych firmowych skrzynek(łącznie mają 15GB wiadomości z okresu ostatnich 6 lat), niestety program pocztowy tego nie ogarnął. Nie jest w stanie ściągnąć tych wiadomości. b) Mi na starej poczcie bardzo dobrze (i co ważne wydajnie) się pracuje, więc powodów do zmian nie widzę.
FTF - stara poczta home.pl jest w fazie wygaszania od dobrych kilku miesięcy, aby nie pisać o latach, od kiedy wprowadziliśmy nową pocztę. Niedługo otrzymasz zapewne informacje o konieczności przelogowania się no i oczywiście informację o tym że stara poczta docelowo zostanie wyłączona (co w zasadzie powinno nastać dawno temu. System ten nie jest już wspierany, aktualizowane są tylko systemy bezpieczeństwa i bazowe funkcjonalności niezbędne do działania systemu. Generalnie thunderbird być może potrzebuje więcej czasu na synchronizację lub zgodnie z jego ustawieniami, nie będzie pobierał starszych wiadomości. Trzeba by to sprawdzić po stronie konfiguracji aplikacji. Druga kwestią jest to po co pobierać 15 GB jak możesz skorzystać z poczty IMAP. Trzecia sprawa, jak napisałem wcześniej: poczta.home.pl umożliwia dodanie kont zewnętrznych i działa dokładnie tak samo jak klient poczty zainstalowany na komputerze. Logujesz się na konto X, sprawdzasz pocztę z 10 innych, wysyłasz z 10 innych, masz osobne profile, podpisy, adresy e-mail. Wszystko dokładnie tak jak w Thunderbirdzie. Za pomocą opcji WIDOK możesz szybko doprowadzić wygląd nowej poczty, do tego podobnego ze starej poczty (lista wiadomości). Jeśli nie korzystałeś do tej pory z poczta.home.pl - zachęcam. I zachęcam także do zadawania pytań, jeśli coś nie działa lub nie wiesz jak zrobić. Lepiej pogadać o tym teraz niż na ostatnią chwilę.
btw. w poczta.home.pl można też skonfigurować tzw. pocztę zintegrowaną, czyli foldery które wyświetlają (tylko wyświetlają) pocztę z kilku kont na raz. Przydatne aby zrobić szybko np. wspólny folder SKRZYNKA ODBIORCZA. Oczywiście nadal w drzewie folderów, każde konto ma swoją pozycję i zawsze możesz odwiedzić tylko ten folder SKRZYNKI ODBIORCZEJ, który Cię interesuje. To działa też dla poczty wysłanej itp. Taki po prostu filtr. Polecam, ostatnio pisałem o tym artykuł a i sam w końcu to uruchomiłem.
mój klient ma 2 skrzynki, łącznie 30GB. Nie widać problemów w korzystaniu. nie tylko Tobie. Wiele osób korzysta z tej starej aplikacji chyba lat Ale wygasić nie możecie widzę ja na IMAPie pobieram, bo: nie chce mi się czekać aż dana wiadomość zostanie pobrana no i mogę "pracować" bez połączenia z Internetem.