W panelu klienta przy naszej usłudze Business Cloud Server cały czas widnieje zapis "transfer w bieżącym miesiącu: 0 B". W odpowiedzi na nasze zapytanie (WRZR-94388-595) BOK odpisał, że "wielkość wygenerowanego ruchu nie jest zliczana". Tymczasem na stronie https://home.pl/hosting/specyfikacja oraz w kilku innych miejsach (np. podczas rejestracji usługi). jest zapis:"w przypadku wygenerowania, w miesiącu kalendarzowym, ruchu przekraczającego (...) 5 TB (Business Cloud Server / Business Cloud Unlimited) prędkość przesyłania danych spada do 10Mbps". W związku z powyższym, jeśli limit transferu rzeczywiście został zniesiony i nie grozi ograniczenie pasma, proszę usunąć takie zapisy gdyż wprowadzają w błąd. Jeśli jednak limit obowiązuje i wiąże on klienta, żądam informacji o aktualnym wykorzystaniu transferu. Odmowa udzielenia takiej informacji jest bezpodstawna i sprawa kwalifikuje się do UOKIK i UKE.
@marcinek dziękuję za informacje, wystawiłem zgłoszenie do kierownika produktu (numer sprawy: QA-50651). Z uwagi na nielimitowany transfery, nie wyświetlamy jego wartości w Panelu klienta. Wysłałem zgłoszenie w celu skonsultowania kwestii opisywanych w specyfikacji hostingu. Proszę o cierpliwość, znajdziemy odpowiednie rozwiązanie.
W związku z pracami nad nowymi funkcjonalnościami na hostingu współdzielonym tymczasowo wyłączona została zmiana przepustowości łącza na podstawie wykorzystanego transferu. Do czasu zakończenia prac, ilość wykorzystanego transferu nie będzie brana pod uwagę i nie istnieje ryzyko zmiany przepustowości łącza do i z serwera. Dziękuję za zgłoszenie, ustawiam temat jako rozwiązany.
@marcinek zapraszamy do rejestracji: www.beta.home.pl jeśli planujesz kolejne zakupy, śmiało możesz korzystać już z tej oferty, docelowo wszystko będzie przepięte pod home.pl