1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Wymagalność adresu e-mail podczas składania zamówienia?

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Grzesiek, 19 Październik 2015.

  1. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 606
    Docenione treści:
    330
    Wklejam tutaj pytanie, jednego z użytkowników forum, może przyda się potomnym:

    Odpowiedź:
    do formularza zamówienia, możesz dodać zarówno dodatkowe pola formularzy jak i pole informacyjne z tekstem. Co mógłbyś zrobić? Np. dodać nowe pole formularza o treści: Zaznacz, jeśli nie posiadasz adresu e-mail. W polu adresu wpisz bezmaila@firma.pl

    Do tego zaznaczasz wymagalność pola. Efekt, nie mam maila, ale robię zakupy. Wpisuję więc BYLE JAKI ADRES, ale zaznaczam dodatkowe pole jako informacja dla Ciebie, że nie skontaktujesz się ze mną inaczej jak wysyłając paczkę lub dzwoniąc. W podglądzie zamówienia czy na karcie informacyjnej, będzie oczywiście to pole widoczne i łatwo zidentyfikujesz tą informację.

    Oczywiście jest to też informacja dla klienta, że proces przebiega w taki a nie inny sposób.

    W tych artykułach:
    Znajdziesz dodatkowe informacje o dodawaniu ekstra informacji w poszczególnych krokach zamówienia. Nazwy kroków zamówienia można m.in. odczytać z linków/adresów URL pojawiających się w pasku adresu przeglądarki. Jeśli w tym zakresie miałbyś dodatkowe pytania,

    P.S. Temat przekazany do kierownika produktu.
     

Poleć forum znajomym