1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Prośba o pomoc wypowiedzenie umowy - czy to jedyny sposób żeby ktoś zajął się poważnie przesłanym zgłoszeniem?

Dyskusja w 'Hosting i domeny internetowe' rozpoczęta przez użytkownika quercus555, 19 Sierpień 2020.

  1. quercus555

    quercus555 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Szanowni Państwo,
    Mija 7 dzień odkąd wysłałem zgłoszenie z prośbą o pomoc - zgłoszenie zarejestrowane pod numerem KHBP-34573-451
    W tym czasie ktoś raz odezwał się do mnie prosząc o doprecyzowanie problemu, a po przesłaniu z mojej strony szczegółowych wyjaśnień nastąpiła kompletna cisza.

    Czy brak opłacania usługi premium oznacza de facto brak jakiegokolwiek wsparcia??
    Czy Wy naprawdę celowo doprowadzacie klientów do frustracji?

    Przez wiele lat byłem Waszym klientem, nawet usługę premium opłacałem, chociaż nigdy z niej nie skorzystałem. Teraz po przerwie w prowadzeniu działalności wróciłem, i wróciłem w ciemno do Was, chociaż już bez premium. W efekcie od tygodnia mam problem z uruchomieniem na serwerze skryptów, które u mnie działają prawidłowo.

    7 dni to naprawdę wystarczająco dużo czasu żeby rzetelnie zająć się tematem.
    Robicie wszystko żeby zatrzeć wieloletnie dobre wrażenie i skłonić mnie do podziękowania za usługi. Te 100zł zainwestowane w promocyjny pierwszoroczny zakup hostingu to naprawdę nie są żadne pieniądze i jestem bliski ich odżałowania i udania się do konkurencji. Zmarnowany do tej pory czas naprawdę jest wart dużo więcej.
     

Poleć forum znajomym