1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Click Shop Wysyłka towaru cyfrowego

Dyskusja w 'Sugestie i zgłoszenia' rozpoczęta przez użytkownika Grzesiek, 2 Listopad 2015.

  1. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Sugestia zaproponowana przez użytkownika usług home.pl:

    Bardzo cieszy możliwość sprzedaży produktów cyfrowych w click shopie ale, czy jest możliwość dodania takiej funkcjonalności aby po otrzymaniu informacji przez system, że płatność została dokonana - co ma miejsce, zakupiony plik automatycznie wysyłał się do klienta?

    Obecnie trzeba ręcznie zmieniać na dany status, który wcześniej ustawiony w panelu dla produktów cyfrowych powoduje wysłanie pliku. Przy dodaniu takiej funkcjonalności pracownik nie musi siedzieć całą dobę przy panelu. Pliki same by się wysyłały po odebraniu informacji o dokonanej płatności co jest głównym kryterium do wysłania towaru przy takiej formie - towar cyfrowy
     
  2. takart

    takart Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    1
    Dołączam się to tej prośby. Bardzo potrzebna funkcja. Skrócenie czasu dostawy produktu cyfrowego przekłada się na pozytywne doświadczenie kupującego. A to jest prosta droga do zwiększenia sprzedaży. Większa sprzedaż, to argument, aby nadal korzystać ze sklepu Click Shop.
     
    Mariusz lubi to.

Poleć forum znajomym