1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ODRZUCONE Zamówienia z Click studio do Subiekt GT

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika majsteronline, 28 Kwiecień 2017.

  1. majsteronline

    majsteronline Kandydat

    Wiadomości:
    103
    Docenione treści:
    3
    Czy ktoś ma też ten problem?

    W Click Studio mam włączoną opcję automatycznego ładowania się zamówień do programu Subiekt GT (wersja 1.47 SP2), mimo to zamówienia się nie ładują. Proszę o pomoc jak to naprawić.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Wysłałem zapytanie w tej sprawie do kierownika produktu, daj mi chwilę na odpowiedź.
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Trudno jednoznacznie stwierdzić jaki może być problem, czy to kwestia po stronie Javy i Systemu operacyjnego, czy np. po aktualizacji na serwerze (nie otrzymaliśmy żadnego podobnego zgłoszenia w tym okresie czasu). Sugerujemy sprawdzić jeszcze czy np. ręczne przesyłanie zamówień działa, czy poza tym nie ma innych błędów.

    Jedyne co mi się nasuwa na myśl to całkiem usunąć Click Studio, wyrzucić katalog programu z bazą lokalną i wykonać ponowną instalację + konfigurację. Naprawdę nic innego nie podpowiem na tym etapie wsparcia dla aplikacji. Jeśli nawet ma to związek z aktualizacjami sklepu, aplikacja nie będzie już poprawiana. Sugerowanym rozwiązaniem była by stopniowa przesiadka na inne rozwiązania jak te od e-mo.pl
     
  4. majsteronline

    majsteronline Kandydat

    Wiadomości:
    103
    Docenione treści:
    3
    Ręczne wysyłanie zamówień do Subiekta też nie działa. Z Click Shopa do Click studio zamówienia się ładują, wysyłam je ręcznie do Subiekta, pokazuje się komunikat że poprawnie wysłano zamówienia do Subiekta - ale mimo to żadne zamówienie nie "przechodzi" do Subiekta i wyskakuje błąd (poniżej screen). Java jest zaktualizowana do najnowszej wersji, system operacyjny to Windows 10 Home bład subiekt .jpg
     
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Invoke.cpp:460 to błąd Javy co w praktyce oznacza, że posiadasz zbyt nową/aktualną wersję Javy. Wiem, brzmi to absurdalnie ale w kontekście tego że dla Click Studio wsparcie skończyliśmy dawno temu, taka sytuacja musiała w końcu nastać i niewykluczone, że jeśli ktoś jeszcze na nią nie trafił, to zapewne w końcu i jemu przestanie Click Studio działać.

    Rozwiązania są dwa:
    • instalacja starszej wersji Javy co kategorycznie odradzamy (dla świętego spokoju, aby cała reszta działała jak trzeba na Twoim komputerze), co nie oznacza, że nie rozwiąże to na chwilę problemu,
    • przejście na aplikacje innych firm, np. z oferty e-mo.pl (którą wielu klientów poleca) które zastąpią Click Studio.
     
  6. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Zmieniłem status tematu z uwagi na to, że aplikacja Click Studio nie jest wspierana przez home.pl. Aplikacja Click Studio nie jest wspierana w zakresie świadczonej pomocy oraz nie jest aktualizowana do nowszych wersji.
     

Poleć forum znajomym