1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Poczta Zmiana komunikatu przy pierwszym logowaniu do poczty

Dyskusja w 'Sugestie i zgłoszenia' rozpoczęta przez użytkownika takart, 11 Kwiecień 2016.

  1. majsteronline

    majsteronline Kandydat

    Wiadomości:
    103
    Docenione treści:
    3
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @majsteronline nie mam nic na wytłumaczenie tego stanu rzeczy. Profile nadal tworzą się w takim czasie jak widać, raz jest to kilka sekund, innym razem kilka godzin. @Adam wspominał że zamknięcie okna, przeładowanie strony, przyśpiesza proces. Nie potwierdzam, nie zaprzeczam. Pisząc prywatnie, też mamy trochę dosyć tego tematu... bo wydaje się drobiazgiem, a nie daje spać programistom. Wraz z programistami OX optymalizujemy system non stop.
     
  3. majsteronline

    majsteronline Kandydat

    Wiadomości:
    103
    Docenione treści:
    3
    U mnie niestety nic nie pomogło zamknięcie karty. Próbowałam w kilku przeglądarkach. Na wszystkich było to samo. Pomógł dopiero restart komputera. Wtedy zalogowanie trwało dosłownie 30 sek.
     
  4. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    sprawdzałem aktualnie i pomaga jeszcze kilkukrotne uruchomienie poczty w przeglądarce w trybie incognito :) czas całej zabawy z utworzeniem konta 4 minuty :) chociaż wiem, że to nie powinna być metoda.
     
  5. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    @TheL to brzmi jak przepis na włamanie się na pocztę a nie założenie konta :)
     
  6. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    jakby to nie brzmiało ważne, że działa :)
     
  7. majsteronline

    majsteronline Kandydat

    Wiadomości:
    103
    Docenione treści:
    3
    @TheL ja dzisiaj musiałam restartować kilkukrotnie pocztę żeby się zalogować na istniejące od dawna konta mailowe!!!
    Samo zamykanie i otwieranie kart nic nie pomogło.
    Logowanie do poczty dzisiaj zajęło mi łącznie z restartami chyba ze 3 godziny.
    Mam nadzieję, że rozumiecie moją frustrację.
    Kinga
     
  8. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    ja rozumiem, dziś był problem ze stroną poczta.home.pl o czym home informowało :)
    ja na takie okazje mam zainstalowanego roundcube (opis instalacji wstawiony jest na forum)
     
  9. majsteronline

    majsteronline Kandydat

    Wiadomości:
    103
    Docenione treści:
    3
    OOOO :)

    do mnie komunikat nie dotarł.
     
  10. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    ja go widziałem na facebooku :) tak czy siak, już powinno wszystko działać :)
     
    majsteronline lubi to.
  11. tomekka

    tomekka Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Coś sprawa przycichła, a problem nadal występuje... rozumiem, że programiści od kwietnia nie zmrużyli oka:p Straszna lipa. Przez ostatnią godzinę przerobiłem wszystkie opisane w tym wątku sposoby Pomysłowych Dobromirów - niestety bezskutecznie. Reklamy w stylu "niezawodna poczta" to kpina. Moi klienci chcą mieć nowe konta pocztowe "na pstryknięcie", a dostają kilka godzin później. Brakuje mi argumentów, w dyskusjach dlaczego poleciłem im home.pl
     
  12. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Rozwiązanie na chwilę obecną nie uległo zmianie. Wystawiłem zapytanie w tym zakresie czy jesteśmy w stanie określić w chwili obecnej zmiany jakie będą wdrażane.

    FEEDBACK-745
     
  13. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Przygotowywane są kolejne aktualizacje mechanizmu, niewykluczone że efekty zmian poznamy jeszcze we wrześniu.
     
  14. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    @Grzesiek znacie już termin tych zmian? Jest fatalnie... dziś zakładałem konto coś powyżej 30 minut. Pojawił się komunikat, że już założone i że można się logować... loguję i znów ten sam błąd. To jest mega mega słabe...
     

Poleć forum znajomym