1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

home.pl Zmiana parametrów kont Personal Email i Business Email

Dyskusja w 'Aktualności i komunikaty' rozpoczęta przez użytkownika Grzesiek, 13 Marzec 2015.

  1. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 438
    Docenione treści:
    322
    Uprzejmie informujemy, że dla nowych kont Personal Email udostępniliśmy nowe domeny do wykorzystania w adresie poczty. Nowe domeny to:

    • prywatny.email
    • sluzbowy.email
    • pracowniczy.email
    • niezawodny.email
    • biznesowy.email
    • osobisty.email
    • najlepszy.email
    Zapraszamy do rejestracji usługi pod adresem https://home.pl/poczta.

    Dodatkowo, zmieniła się pojemność usług Personal Email oraz Business Email. Zmiana dotyczy zarówno nowo rejestrowanych kont pocztowych jak i już istniejących (nie dotyczą usług zarejestrowanych na tzw. okres wieczysty) .

    Każdy, kto posiada konto Personal Email lub Business Email, może teraz zarządzać dodatkową przestrzenią na wiadomości e-mail.

    Nowe wartości to odpowiednio:
    • Personal Email - 20 GB (wcześniej 2 GB),
    • Business Email - 50 GB (wcześniej 5 GB).
    Więcej informacji o nowej ofercie, znajdziecie na stronie https://home.pl/poczta
     
  2. box

    box Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    0
    Opłaciłem abonament wieczysty za usługę "Personal Email". Dlaczego moje konto nie zostało zaktualizowane do 20 GB?
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 438
    Docenione treści:
    322
    Z informacji, które posiadam, jeśli jesteś użytkownikiem konta wieczystego, powinieneś otrzymać stosowną ofertę na tego typu aktualizację.
    Konta rejestrowane w promocji, Personal Email wieczysty nie zostały faktycznie uwzględnione w upgradzie usług. Nie mogę w tej chwili wskazać Ci dokładnej przyczyny takich działań, ale przekazałem stosowne zgłoszenie w tej sprawie, do działu marketingu.

    W związku z tym, że temat dotyczy konta oraz płatności, najlepszą drogą do wyjaśnienia tej sprawy, będzie tym razem kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
    www.home.pl/kontakt Po autoryzacji, konsultant przedstawi Ci dokładnie dalsze warunki współpracy.
     
  4. Jephrey

    Jephrey Asystent Beta-tester

    Wiadomości:
    135
    Docenione treści:
    7
    rozumiem,ze konto dozywotnie mozna zachowac ale jest max 2 giga tylko?czy jest koniecznosc upgrade konta i konta dozywotnie przestana juz istniec?
     
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 438
    Docenione treści:
    322
    Konta wieczyste są i nie przewidujemy absolutnie ich kasować. Jak widzisz w ostatnim czasie, wykonaliśmy aktualizację naszych usług, tj. Personal Email i Business Email zwiększając ich pojemność. W przypadku Personal Email jest to aktualnie 20 GB. Staramy się maksymalnie unikać w naszych regulaminach, treści wątpliwych lub dwuznacznych, jednak zamysł promocji na usługę wieczystą, obejmował zakup takiej a nie innej skrzynki pocztowej. Stąd brak aktualizacji.

    Jeśli chciałbyś wykonać upgrade konta Personal Email, jest to możliwe, zapraszam Cię do kontaktu z BOK - www.home.pl/kontakt
    Faktycznie zmiana promocji, czyli jej zdjęcie, spowoduje naliczanie opłaty. Nadal jednak abonament 5 letni jest liczony po cenie promocyjnej.
     
  6. box

    box Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    0
    Adam na facebook'u napisał, że do posiadaczy kont wieczystych będą wysyłane e-mail'e z ofertą specjalną. Czy taka oferta została już wysłana?
     
  7. Jephrey

    Jephrey Asystent Beta-tester

    Wiadomości:
    135
    Docenione treści:
    7
    do tej pory konta wieczyste upgrade obejmowal ;) szkoda,ze zostalo to rozdzielone.Szkoda takze,ze nie pomysleliscie o jednorazowej oplacie za upgrade pojemnosci.Cieszy fakt ze jesli nic z kontem nie bede robil nadal zostaje dozywotnio 2 giga :)
     
  8. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 438
    Docenione treści:
    322
    @box z informacji jakie uzyskałem, oferta przesyłana będzie stopniowo do wszystkich Klientów, posiadających ten typ kont.

    Abyśmy jednak mogli wyjaśnić ten temat jak najszybciej, przekazałem informacje do Zespołu Sprzedaży, aby skontaktowali się z Tobą i przedstawili ofertę wcześniej. Szczegółów oferty nie znam, dlatego proszę Cię o zachowanie cierpliwości.
     
  9. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    Zmiana parametrów z 2GB na 20GB obejmuje usługi Personal email, które dostępne są w naszej ofercie. Każdy użytkownik, który posiada konto wieczyste Personal email może skorzystać z oferty i przejść na wariant abonamentowy po kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.
     
    Ostatnia modyfikacja: 24 Marzec 2015

Poleć forum znajomym