1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

SUGESTIA Zmiany w zasadach przechowywania historii maili w panelu administracyjnym sklepu

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika EpicMED, 12 Luty 2021.

  1. EpicMED

    EpicMED Zaglądacz

    Wiadomości:
    14
    Docenione treści:
    5
    Witam

    W panelu sklepu pojawił się komunikat o zmianie w zasadach przechowywania historii maili w panelu administracyjnym sklepu.
    "Od 1.02.2021 historia wiadomości jest przechowywana przez okres 12 miesięcy, co oznacza, że wszystkie wiadomości starsze niż 12 miesięcy będą automatycznie usuwane".

    Dalej czytam, że:
    "W związku z wprowadzoną zmianą
    umożliwiamy jednorazowy eksport historii wiadomości z panelu poprzedzone indywidualną prośbą skierowaną do zespołu ecommerce ..., najpóźniej do 12.02.2021. Archiwum wiadomości zostanie udostępnione w formacie SQL przed usunięciem starszych niż 12 miesięcy wiadomości w panelu."

    Szczęka opada. Home.pl robi swoim klientom ŁASKĘ. Nie będę się rozwodził nad tym, jakie problemy to stworzy dla sklepów prowadzących obsługę posprzedażową swoich klientów oraz nad tym, że od pewnego czasu Home.pl robi wszystko aby starzy klienci Home.pl odeszli na inne platformy (vide: nowy, kompletnie nieczytelny panel administracyjny sklepu).

    SUGESTIA:
    Co stoi na przeszkodzie, aby każda wiadomość wychodząca do klienta z panelu administracyjnego sklepu miała DW lub kopię wysyłaną na adres e-mail sklepu podany w panelu adm (Ustawienia-->Ogólne-->Adres e-mail).
    Wiadomo, że na serwerze poczty i w programie pocztowym można definiować własne ustawienia przechowywania historii wiadomości. Uniezależni to abonentów usługi e-Sklep od Home.pl w omawianym zakresie.
     

Poleć forum znajomym