Witam, założyłem pocztę home.pl dla biura strony którą mamy u was i problem polega na tym, że coś mam źle skonfigurowane. Przez formularz kontaktowy wiadomości mi nie dochodzą, ale problem polega na tym, że nawet wysyłając wiadomość z mojej prywatnej poczty wiadomości nie dochodzą na utworzoną według artykułu: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-dodac-skrzynke-e-mail-na-serwerze-w-home-pl Na mojej poczcie WP mam zwrotny mail po wysłaniu wiadomości z informacją: Zalogować się na adres mail przez stronę home.pl mogę bez problemów.
1. wklej treść całej zwrotki jaką dostajesz 2. a możesz z tej poczty wysłać emaila: a) na WP b) na adres, który utworzyłeś?
a.) W ta stronę nie sprawdzałem, ale tak z waszej poczty home.pl przychodzi mi mail na WP, lecz w drugą stronę już nie. Z tej poczty WP korzystam od dawna i nie mam problemów z wiadomościami do innych. b.) Z waszej poczty na waszą nie docierają wiadomości
dostajesz emaila zwrotnego (że email nie mógł być dostarczony bo...) czy zwyczajnie nic nie pojawia się w skrzynce odbiorczej i nie dostajesz emaila zwrotnego? Zakładam, że wysyłasz wiadomość testową z poczta.home.pl. Czy tak?
Nic nie pojawia się w skrzynce odbiorczej, jest pusta (spam również). Tak wysyłam wiadomość z poczta.home.pl i wysyłam sam do siebie wiadomość.
no to chyba standardowymi drogami Ci nie pomogę Jeśli wysyłasz ze swojej skrzynki na swoją własną skrzynkę i nic nie dochodzi... to albo coś źle robisz (??) albo w Home.pl coś się popsuło. EDIT: patrząc na https://forum.home.pl/threads/domena-i-podstrony.3289 - jesteś pewien, że masz dobrze ustawioną domenę?
Tak, domena jest dobrze ustawiona. Teraz tak patrzę jednak na poczte home.pl i nie wiem czy tak ma być czy nie ale mi coś nie gra z polem, gdzie pokazuje kto jest zalogowany. Moim zdaniem powinno być: a u mnie jest mega pomieszana akcja ponieważ jest tak: Może coś w ustawieniach poczty? Nie wiem czy dobrze myślę. W ustawieniach poczty jako domyślny adres nadawcy mam biuro@domena.pl
@Balcar88 jeśli adres e-mail skonfigurowany w formularzu istnieje na serwerze na którym wordpress jest postawiony, to nie powinno być problemu. Chyba że to jakieś konto zewnętrzne. Jeśli zadzownisz na infolinię, konsultant od reki sprawdzi logi pocztowe i sprawdzi czy w ogóle coś się wydarzyło na serwerze. Jeśli nie, napisz coś więcej o jakim koncie rozmawiamy, itp.
a może masz ustawione jakieś przekierowanie, np. by emaile były przesyłane gdzieś? PS. byle by nie do /dev/null
Zadzwoniłem na infolinię i za godzinę powinno mi już wszystko działać. Pan wszystko mi sprawdził i okazało się, że w panelu na home.pl "konfiguracja domeny/Przekierowanie poczty (rekord MX/e-mail)" miałem wpisany zewnętrzny adres poczty, który nie wiem jak się tam znalazł. Dziękuje za pomoc.