1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Nie działająca skrzynka e-mail na home.pl

Dyskusja w 'Poczta home.pl' rozpoczęta przez użytkownika Balcar88, 3 Kwiecień 2018.

  1. Balcar88

    Balcar88 Nowicjusz

    Wiadomości:
    21
    Docenione treści:
    0
    Witam, założyłem pocztę home.pl dla biura strony którą mamy u was i problem polega na tym, że coś mam źle skonfigurowane. Przez formularz kontaktowy wiadomości mi nie dochodzą, ale problem polega na tym, że nawet wysyłając wiadomość z mojej prywatnej poczty wiadomości nie dochodzą na utworzoną według artykułu:
    https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-dodac-skrzynke-e-mail-na-serwerze-w-home-pl

    Na mojej poczcie WP mam zwrotny mail po wysłaniu wiadomości z informacją:

    Zalogować się na adres mail przez stronę home.pl mogę bez problemów.
     
  2. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    1. wklej treść całej zwrotki jaką dostajesz
    2.
    a możesz z tej poczty wysłać emaila:
    a) na WP
    b) na adres, który utworzyłeś?
     
  3. Balcar88

    Balcar88 Nowicjusz

    Wiadomości:
    21
    Docenione treści:
    0
    a.) W ta stronę nie sprawdzałem, ale tak z waszej poczty home.pl przychodzi mi mail na WP, lecz w drugą stronę już nie. Z tej poczty WP korzystam od dawna i nie mam problemów z wiadomościami do innych.
    b.) Z waszej poczty na waszą nie docierają wiadomości
     
    Ostatnia modyfikacja: 3 Kwiecień 2018
  4. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    dostajesz emaila zwrotnego (że email nie mógł być dostarczony bo...) czy zwyczajnie nic nie pojawia się w skrzynce odbiorczej i nie dostajesz emaila zwrotnego?
    Zakładam, że wysyłasz wiadomość testową z poczta.home.pl. Czy tak?
     
  5. Balcar88

    Balcar88 Nowicjusz

    Wiadomości:
    21
    Docenione treści:
    0
    Nic nie pojawia się w skrzynce odbiorczej, jest pusta (spam również).
    Tak wysyłam wiadomość z poczta.home.pl i wysyłam sam do siebie wiadomość.
     
  6. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    no to chyba standardowymi drogami Ci nie pomogę :(

    Jeśli wysyłasz ze swojej skrzynki na swoją własną skrzynkę i nic nie dochodzi... to albo coś źle robisz (??) albo w Home.pl coś się popsuło.

    EDIT: patrząc na https://forum.home.pl/threads/domena-i-podstrony.3289 - jesteś pewien, że masz dobrze ustawioną domenę?
     
  7. Balcar88

    Balcar88 Nowicjusz

    Wiadomości:
    21
    Docenione treści:
    0
    Tak, domena jest dobrze ustawiona. Teraz tak patrzę jednak na poczte home.pl i nie wiem czy tak ma być czy nie ale mi coś nie gra z polem, gdzie pokazuje kto jest zalogowany.
    Moim zdaniem powinno być:
    a u mnie jest mega pomieszana akcja ponieważ jest tak:
    Może coś w ustawieniach poczty? Nie wiem czy dobrze myślę.

    W ustawieniach poczty jako domyślny adres nadawcy mam biuro@domena.pl
     
    Ostatnia modyfikacja: 3 Kwiecień 2018
  8. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    to jest poprawne. Tym się nie przejmuj.

    Dostałem Twojego emaila, a Ty moją odpowiedź?
     
  9. Balcar88

    Balcar88 Nowicjusz

    Wiadomości:
    21
    Docenione treści:
    0
    Niestety nie dostałem, nadal pusto w skrzynce odbiorczej jak i w spamie.
     
  10. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @Balcar88 jeśli adres e-mail skonfigurowany w formularzu istnieje na serwerze na którym wordpress jest postawiony, to nie powinno być problemu. Chyba że to jakieś konto zewnętrzne. Jeśli zadzownisz na infolinię, konsultant od reki sprawdzi logi pocztowe i sprawdzi czy w ogóle coś się wydarzyło na serwerze. Jeśli nie, napisz coś więcej o jakim koncie rozmawiamy, itp.
     
    Balcar88 lubi to.
  11. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    a może masz ustawione jakieś przekierowanie, np. by emaile były przesyłane gdzieś?

    PS. byle by nie do /dev/null ;)
     
    Balcar88 lubi to.
  12. Balcar88

    Balcar88 Nowicjusz

    Wiadomości:
    21
    Docenione treści:
    0
    Zadzwoniłem na infolinię i za godzinę powinno mi już wszystko działać.
    Pan wszystko mi sprawdził i okazało się, że w panelu na home.pl "konfiguracja domeny/Przekierowanie poczty (rekord MX/e-mail)" miałem wpisany zewnętrzny adres poczty, który nie wiem jak się tam znalazł. Dziękuje za pomoc.
     
  13. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    hmmm.... :)
     
  14. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Z uwagi na rozwiązanie zgłoszenia na infolinii, ustawiam temat na forum jako rozwiązany.
     

Poleć forum znajomym