Hej, Bazując na tym wpisie: https://forum.home.pl/threads/jak-zablokowac-sortowanie-produktow.48/ u mnie w sklepie, produkty domyślnie niby wyświetlają się alfabetycznie, ale nie zawsze. Czasami jeden lub dwa wybijają się. Czy jeśli nadanie priorytetów powoduje ustalenie domyślnej kolejności, to ich brak, co powoduje?
Brak priorytetów oznacza, że produkty będą sortowane domyślnie, wg. kolejności alfabetycznej. Ten element nie podlega zmianie po stronie panelu sklep (globalna zmiana metody sortowania). Właściciel sklepu może dokonać zmian, nadając ręcznie kolejność produktom za pośrednictwem parametru 'priorytet' przy każdym z produktów. Im wyższa wartość parametru priorytet, tym produkt będzie wyżej na liście w kategorii. Prawdopodobnie wybrane produkty, mają nadany priorytet, co powoduje, że ich domyślne sortowanie jest zaburzone. Sprawdź szczególnie te produkty, które po wejściu w kategorię, nie znajdują się na swoim miejscu (na czas weryfikacji, nie zmieniaj ustawień sortowania, np. na alfabetyczne, bo lista ulegnie zmianie).