1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Koszt wysyłki na karcie produktu

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika rockbottom, 3 Marzec 2016.

  1. rockbottom

    rockbottom Uczestnik

    Wiadomości:
    28
    Docenione treści:
    1
    Witam,
    Jak zrobić by na karcie produktu był umieszczony koszt wysyłki, lub napis wysyłka gratis.
    W miejscu gdzie jest informacja wysyłka w 24godziny i cena.
     

    Załączone pliki:

    • 1.jpg
      1.jpg
      Rozmiar pliku:
      29,1 KB
      Wyświetleń:
      379
    Dominik lubi to.
  2. Dominik

    Dominik Opiekun

    Wiadomości:
    176
    Docenione treści:
    27
    Ew może też być w koszyku tym na górze i w okienku, które otwiera się po dodaniu produktu do koszyka :)
     
  3. Dominik

    Dominik Opiekun

    Wiadomości:
    176
    Docenione treści:
    27
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 605
    Docenione treści:
    330
  5. atinstalacje

    atinstalacje Aktywny user

    Wiadomości:
    78
    Docenione treści:
    4
    Niestety to nie zadziała np. u mnie, gdzie mam 5 różnych kosztów dostawy, rozłożonych wg. wag.
    Też jestem zainteresowany widocznością takiej opcji na karcie produktu.
     
  6. rockbottom

    rockbottom Uczestnik

    Wiadomości:
    28
    Docenione treści:
    1
  7. Dominik

    Dominik Opiekun

    Wiadomości:
    176
    Docenione treści:
    27
    Jakby ktoś podpowiedział jak wstawić nazwę gabarytu produktu - możnaby wykorzystać gabaryty nazywając je odpowiednio np:
    Darmowa dostawa!
    Dostawa już od 4,90 zł!
    Dostawa już od 9,90 zł!

    etc.

    Tylko podpowiedzcie, jak wstawić nazwę gabarytu produktu.
     
  8. atinstalacje

    atinstalacje Aktywny user

    Wiadomości:
    78
    Docenione treści:
    4
    Nadajesz nazwę gabarytowi a później przypisujesz do tego gabarytu konkretne produkty. Niestety gabaryty między sobą się nie łączą (różne typy gabarytów).
    Ale to nie jest rozwiązanie tego problemu, przynajmniej dla mnie. Ciekawy jestem jak to jest rozwiązane w linku który zamieścił @rockbottom
     
  9. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 605
    Docenione treści:
    330
    @atinstalacje Gabaryty to zły pomysł, ale czas dostawy już lepszy. Mówimy o konkretnych produktach, a termin dostawy ustalasz dla konkretnego produktu osobno (tzn. możesz ustalić osobno). Więc w tym przypadku aktualizujesz informacje o produktach, a możesz to zrobić też przez CSV. Termin dostawy nie ma też większego wpływu na sam produkt i sprzedaż. Więc wydaje mi się to najlepszym rozwiązaniem.

    Jeśli chodzi o TopSanit.pl z tego co widzę mamy tu własny JS, bo wartość zmienia się wraz ze zmianą produktu, a więc jest przelicznik jakiś (mechanizm), zapewne oparty np. o wagę produktu, podobnie jak w kosztach dostawy gdy konfigurujemy dostawców. Jedno wiąże się z drugim. Ilość niewiele nam zmieni, chyba że sprzedajemy produkty bez uwzględnienia wagi to jest to jedyne wyjście, ale wtedy zawsze dla każdego produktu będzie początkowa wartość np. OD 5 zł (najniższy koszt dostawy dla 1 sztuki - brak innych warunków do zmiany kosztu dostawy, poza ilością). A przy sprzedaży z wagą, będzie już JS sprawdzał wagę produktu, potem koszty dostawy i dopiero wyświetli minimalny koszt dostawy dla tego produktu.

    Albo po prostu na sztywno dodane wartości np. weight: 1, 2, 3, 4, 5 = price 10, 20, 30, 40 zł, ale i tak przez JS.

    JS + edycja plików .tpl. Najprościej będzie zapytać właściciela @adwlodar czy wie coś więcej o tym mechanizmie?
     
    Ostatnia modyfikacja: 7 Marzec 2016
  10. atinstalacje

    atinstalacje Aktywny user

    Wiadomości:
    78
    Docenione treści:
    4
    Chyba będzie trzeba podpytać, bo to ciekawa sprawa. Ja mam ustawione wagi wg. jednego z wątków na forum, a więc za niektóre produkty mam nawet 165000 kg i te wartości chciałbym powiązać z kosztem widocznym na karcie produktu.
     
  11. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 605
    Docenione treści:
    330
    Tak, to fajna opcja i bardzo popularna, pytanie czy tak naprawdę potrzebna czy jednak wrzucenie banera/slaidera z informację o wysyłce od 7 zł (itp.) nie jest ciekawsza :)

    P.S. Czym się wysyła takie gabaryty? :D
     
  12. atinstalacje

    atinstalacje Aktywny user

    Wiadomości:
    78
    Docenione treści:
    4
    Z punktu widzenia klienta myślę, że potrzebna, bo od razu widzi ile będzie to kosztowało łącznie.

    Nasi kurierzy zaniosą taki gabaryt nawet na 12 piętro - PIECHOTĄ :D

    A tak na serio, to może kojarzysz ten wątek https://forum.home.pl/threads/sumowanie-kosztow-kilku-paczek-w-jednym-koszyku.677/#post-4016 ?
    Z racji, że mam kilka różnych opcji a gabaryty mi nie przypasowały, opracowałem swoją metodę łączenia paru rzeczy ;)
     
  13. Dominik

    Dominik Opiekun

    Wiadomości:
    176
    Docenione treści:
    27
    Grzesiek lubi to.
  14. Dominik

    Dominik Opiekun

    Wiadomości:
    176
    Docenione treści:
    27
    A teraz mi przyszło do głowy, że jeżeli nie wykorzystujecie "ceny w innych sklepach" - to to będzie najprostsze - wystarczy podmienić we frazach na koszt wysyłki już od i dla każdego produktu można zmienić (a przez centrum wymiany danych - hurtowo)

    Acha - no i jest jeszcze jeden aspekt - można to wykorzystać tylko dla sklepu np. w Polsce, bo za granicą będą inne stawki, chociaż ja wpisałem na sztywno frazę po angielsku shipping cost in EU: 3.97 EUR, in Poland ( i tu się wyświetla przeliczona z ceny polskiej)
     
    Ostatnia modyfikacja: 7 Marzec 2016
  15. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Wiadomości:
    104
    Docenione treści:
    3
    Zrobiłeś tak i zadziałało?
    Też jestem tym zainteresowana
     
  16. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Wiadomości:
    104
    Docenione treści:
    3
    ZROBIŁAM !!!!!!!!! Jest tak jak chciałam. A jak zwiększyć czcionkę w cenie kosztów dostawy?
     
  17. Stau

    Stau Majster

    Wiadomości:
    340
    Docenione treści:
    98
    Kod:
    #box_productfull .basket .otherprice em {
    font-weight: normal;
    font-size: 1.3em;
    }
    
     
  18. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Wiadomości:
    104
    Docenione treści:
    3
    Dziękuję Stau. :)

    Rozpędzam się. Zrobiłam tak : koszty dostawy od 4,20
    Mam produkty w różnych pojemnościach i koszty dostawy uzależnione sa od wagi opakowania i od kuriera.
    Dałoby się zrobić tak aby koszty dostawy zmieniały się wraz z wybranym opakowaniem?
    4,2 to koszt listu poleconego. Ale wysyłka produktu pełnowartościwego jest od 13,00zł i chcałabym aby wybierając tą opcję zmieniała się cena kosztów dostawy. Tak jak zmienia się cena produktu. Głupio wygląda, jak klient wybierze produkt będąc przekonanym, że doręczenie kosztuje 4,20 a w koszyku przekona się, że doreczenie kosztuje np.15,00
     

    Załączone pliki:

  19. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 605
    Docenione treści:
    330
    @domowykosmetyk rozumiem, że to co masz teraz wprowadzone, to jest informacja wpisana na sztywno? A więc jest ona powielana dla każdego produktu, trzeba by zastosować skrypt który będzie w stanie rozróżnić produkt czy jego wariant, np. jak ma to www.topsanit.pl

    Warto pamiętać też, że koszt dostawy masz określony jako OD KWOTY, więc klient nie powinien być zaskoczony, chociaż z pewnością lepiej by było podawać konkretne kwoty. Ale idąc tym tropem trzeba by też uwzględnić później drugi warunek: ilość.

    @adwlodar zapewne skrypt robiła Ci zewnętrzna firma, nie wiesz co zmieniali?
     
  20. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Wiadomości:
    104
    Docenione treści:
    3
    Grzesiek - nie zrozumiałeś mnie. Ja na jednej karcie produktu mam różne opakowania (próbka 5ml i pełnowartościowy produkt 300ml). Zrobiłam warianty i w zależności co wybierze klient taka cena wyświetla mu się. Chciałam aby tak samo zmieniały się koszty wysyłki. też od bo przecież różne firmy. Głupio wygląda i wiem z własnego doświadczeni, że jak widziałam gdzieś w sklepie koszt dostawy 4zł a potem w kosztyku 15zł to rezygnowałam z zakupów.
    Myślę czy grupa wiariantów by tu coś zdziałała.

    I jeszcze dwie kolejne prośby :
    jak pogrubić czcionkę wartości kosztów dostawy - tą o której dyskutujemy,
    jak zlikwidowac na dole strony że jest to sklep ckli shop home i jak wpisac moje dane, np. autora strony
     

Poleć forum znajomym