1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Zmiana w wyglądzie strony...

Dyskusja w 'Zmiana wyglądu sklepu i edycja zaawansowana' rozpoczęta przez użytkownika JP-Tech, 20 Czerwiec 2018.

  1. JP-Tech

    JP-Tech Zaglądacz

    Wiadomości:
    11
    Docenione treści:
    0
    Witam Panowie,
    proszę o pomoc ponieważ nie ukrywam ale nic a nic nie znam się na programowaniu a tym bardziej języku CSS, kiedyś siedziałem w HTML ale to nie to samo :) .
    Potrzebuje pomocy Panowie w:
    1. Na niebieskiej górnej belce dodać "Zadzwoń do nas: xxx xxx xxx" , próbowałem coś sam rzeźbić aczkolwiek nie znam na tyle formuł w CSS aby prawidłowo to napisać.
    2. Wstawić ten baner z przesuwanymi slajdami ponad nr. 3 "Kategorie obrazkowe" ponieważ nie ma możliwości tego wykonać w modułach / konfiguracji wyglądu.
    4. Aby napis "Koszyk (pusty) był w jednej linii, a nie w dwóch osobnych ponieważ niezbyt korzystnie to wygląda.
    5. Co można panowie zrobić z tym Menu ? , dokładnie czy jak to był w html, ul, ol, il, tak aby każda pod kategoria była w innym odstępie.

    Zwracam się Panowie do was z prośbą ponieważ już kilku zmian dokonałem , aczkolwiek z tymi wymienionymi powyżej nie jestem w stanie.
    Z góry bardzo dziękuje.
     

    Załączone pliki:

  2. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @JP-Tech
    Ad1. Na forum był już ten wątek poruszony https://forum.home.pl/threads/jak-dodac-numer-telefonu-na-pasku-na-samej-gorze-sklepu.540/
    Ad2. Tutaj sugeruję w konfiguracji aplikacji wykorzystać własny moduł. Konfiguracje tego rozwiązania jest prosta:
    - dodajesz nowy moduł, który jest pusty i w miejscy HTML ID dodajesz dowolną wartość np. menu123