Jako że sezon wyprzedaży i promocji w pełnym rozkwicie stąd pytanie - czy jest jakaś metoda na masową promocję (oprócz kuponów rabatowych)? Chciałabym np. zrobić promocję na wszystkie produkty, które są w jednakowej cenie. Czy naprawdę muszę ręcznie edytować każdy z nich?
Można to w pewien sposób obejść. W sklepie po ostatniej aktualizacji masz trzy "poziomy cen" (dla hurtowników). https://forum.home.pl/threads/ceny-...-poziomy-cen-dla-grup-klientow.350/#post-2675 Centrum Wymiany Danych ---> znajdziesz odpowiednie pole (zmienną), aby to zautymatyzować (eksport - uzupełnienie stosownej kolumny w tabelce - import). Jeśli przy danym produkcie nie uzupełnisz ceny "dla hurtownika" - wskoczy finalnie cena podstawowa. Dalej ustawiasz, aby "wszyscy" w sklepie widzieli poziom cen "dla hurtowników". Każdy klient będzie wówczas widział "nowe ceny" - w tym "promocyjne". Likwidacja promocji to powrót do poziomu "cen podstawowych" (jeden klik). Jeśli chcesz te "promocyjne" produkty "wrzucić" w jedno miejsce tworzysz nową kategorię (np. 'Zimowa promocja'), dalej produktom przypisujesz jako "kategorię dodatkową" właśnie tę nowo utworzoną kategorię (w przykładzie "Zimowa promocja"). 'Zimowa promocja' powinna posiadać aktywność TAK. W menu kategorii umieszczasz ją na samym końcu. Możesz też podlinkować ("Nagłówek i stopka"), aby wyświetlała się na poziomej belce. Do tego jakiś banerek i można słać newslettera . Minusy są dwa - obrazek nie będzie posiadał napisu na zdjęciu "promocja", cena nie będzie przekreślona. Ręcznie też trzeba początkowo dorzucić kategorię dodatkową do produktu (to jednak jednorazowa czynność).
Tak, poziomy cenowe są o tyle fajne, że nadajesz je masowo dla produktów (CSV i EXCEL) a potem nadajesz uprawnienia wybranym grupom. Nawet jeśli nie będziesz miała czasu cen edytować, to wystarczy że poświęcisz 5 minut na to aby wyłączyć dostęp do tych cen swoim Klientom. Minus, brak informacji na karcie produktu. Korzyść dla ręcznego ustawienia promocji jest taka, że i wszystko jest ładnie wykazane na karcie produktu i produktu grupują się w sekcji Promocje i możesz ustawić czas zakończenia promocji, a więc edycja jest jednorazowa podczas ustawiania. Idąc trochę tropem skutecznego marketingu, możesz też zastosować kupony rabatowe, które wprost będą wyświetlane na stronie głównej albo przesłane do wszystkich w Newsletterze czy mailu informacyjnym. Tylko dziś, 50% rabatu na to co lubisz. Jeśli zrobisz to mailem, to można dodać "tylko dla Ciebie" a jeśli na banerze strony głównej to na pewno nie może zabraknąć czegoś w stylu Weekend szalonych cen Jak zapewne wiesz kupony działają dla wybranych produktów (podczas ich wskazywania możesz ustawić listowanie po cenie), ale też kategorii i producenta. Tyle jeśli chodzi o wybrane produkty, a nie cały asortyment. Temat przekazuję dalej do PM jako sugestia, chociaż konsultowałem to i zapewne jest już to zgłoszone. Podbijemy temat.
@Stau, @Grzesiek - dzięki za odpowiedź. Wszystko się zgadza co do poziomów cenowych, z tym, że mają kilka minusów: 1. Jak wspomniał Grzesiek - nie widać na karcie produktu ani liście produktów, że ceny zostały obniżone i są promocyjne 2. Po skończonej promocji trzeba pamiętać, by wrócić do poprzedniego poziomu cen. 3. Kody rabatowe, banery - trzeba pamiętać by umieszczać również np. na stronach kategorii, gdyż np. z Google Adwords mam wejścia właśnie bezpośrednio do kategorii a nie tylko na główną stronę sklepu. Przy większej ilości kategorii robi się tego trochę. Rozwiązaniem/ułatwieniem w tym wypadku (ale nie tylko w tym) mogłoby być pojawiające się okienko z promocją/kuponem. Może wiecie jak coś takiego zrobić? Stau - z kategorią to nie problem, ja tak zrobiłam Wyprzedaże, gdzie wyprzedaję produkty np. z krótkim terminem ważności lub końcówki serii
Ad 3. przygotować jeden moduł z grafiką i powielić go na podstronach, strona główna i strona kategorii. będzie widoczny zawsze bez konieczności zamykania. czyli tylko 2 x wstawiamy go. Konfiguracja --> Wygląd --> Aktywny styl graficzny --> Moduły można nawet utworzyć dodatkową stronę informacyjną (nie dodawać jej do nagłówka i stopki) i podlinkować baner do tej strony, a na niej umieścić więcej szczegółów, lub kolejne grafiki które będą linkami np. do kategorii lub losowo wybranych produktów (dodatkowo tych które zależy Pani aby sprzedać). Więc klient będzie miał: - baner na stronie głównej (1 moduł) - baner na każdej stronie kategorii (1 moduł) - kod rabatowy na banerze zawsze widoczny + dodatkową stronę, o ile się wklika, z informacjami o promocji i np. polecanymi produktami (tworząc stronę wstawiamy np. 4 obrazki, ustalamy spacją odległości między nimi, zaznaczamy każdy obrazek osobno i klikamy utwórz hiperłącze do... link do produktu lub kategorii) to tak pisząc w skrócie. Polecam wstawić tabelę i w nią dopiero grafiki.
Jeśli chcesz bardziej "inwazyjnie" rzucić informacją o promocji klientom na "twarz" - możesz utworzyć wyskakujące przy otwarciu sklepu okienko z grafiką: https://forum.home.pl/threads/strona-autoryzacji-18-lat.279/#post-1482